پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
زهره الهیان با تاکید بر اینکه تنها یک معاونت از یک وزارتخانه، جوابگوی نیاز‌های جوانان نیست و لازم است که سایر دستگاه‌ها نیز وظایف خود نسبت به جوانان را انجام دهند گفت: با مرکز پژوهش‌های مجلس برای حل مشکلات جوانان در تعامل هستیم.
شعار سال: دکتر زهره الهیان پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم تودیع ومعارفه مجمع ملی جوانان کشور در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز اظهار کرد: اعضای جدید مجمع ملی جوانان باید از تجربیات اعضای دوره اول استفاده کنند.

وی انتخابات اخیر برگزار شده مجمع ملی جوانان را مایه امید و نشاط برای جوانان کشور دانست و گفت: مشارکت ۹۸ درصدی سازمانهای مردم نهاد جوانان در انتخابات مجمع ملی جوانان، به نوعی سرمایه برای کل کشور است.

وی از تشکیل اولین فراکسیون سازمان های مردم نهاد جوانان در مجلس هشتم خبرداد و گفت: اعتقاد دارم اگر کارآمدی و توسعه کشور را می خواهیم راهی جز این نداریم که ظرفیت و مشارکت مردم را به یاری بطلبیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در ابتدای راه اندازی فراکسیون سازمان های مردم نهاد، برخی اعتماد و نگاه مثبت نداشتند گفت: مزایای بکارگیری ظرفیت مردمی برای کشور می تواند بسیار اثرگذار باشد.

دکتر الهیان تصریح کرد: در تلاشیم تا فراکسیون جوانان را از فراکسیون ورزش جدا کنیم، چرا که ممکن است موضوعات جوانان در حاشیه ورزش قرار گیرد.

رئیس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تنها یک معاونت از یک وزارتخانه، جوابگوی نیازهای جوانان نیست و لازم است که سایر دستگاه ها نیز وظایف خود نسبت به جوانان را انجام دهند گفت: با مرکز پژوهش های مجلس برای حل مشکلات جوانان در تعامل هستیم.

وی در پایان گفت: انتظار داریم اعضای مجمع ملی جوانان به ما مشاوره دهند در عین حال باید یک برنامه ویژه برای حوزه بانوان و خانواده در مجمع ملی و سازمانهای مردم نهاد جوانان داشته باشیم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1399، کد خبر: 1127505، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
من حس ميكنم داريم در زمينه مذيريت اداري كشور با نقص اشتباهات خودمون مسير درستي رو طي ميكنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین