پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
رئیس سازمان بهزیستی کشور در مکاتبه‌ای با وزیر کشور به عنوان رئیس ستاد مناسب‌سازی کشور و رئیس صدا و سیما خواستار ایجاد تمهیداتی برای حضور رابط ناشنوایان در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها تا زمان برگزاری انتخابات شد.

شعار سال: «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور در مکاتبه‌ای با وزیر کشور به عنوان رئیس ستاد مناسب‌سازی کشور و رئیس صدا و سیما خواستار ایجاد تمهیداتی حضور رابط ناشنوایان در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها تا زمان برگزاری انتخابات شد.


متن پیام به شرح ذیل است:
 
برادر ارجمند جناب آقای دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی
 
وزیر محترم کشور و رئیس سازمان بهزیستی کشور
 
برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی عسگری
 
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
 
احتراماً همانطور که استحضار دارید تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا دارای شرایط ویژه‌ای بوده و بخش عمده آگاهی و شناخت عموم جامعه از کاندیداهای از طریق ویژه برنامه‌هایی است که از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌گردد. با عنایت به درخواست به حق و مکرر ناشنوایان و کم‌شنوایان  مبنی بر ضرورت حضور رابط ناشنوایان در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها تا زمان برگزاری انتخابات تا علاوه بر بهره‌مندی جامعه هدف، موجبات رضایت و مشارکت بیش از پیش این عزیزان فراهم آید.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار: 17 خرداد1400، کدخبر: 1086517، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین