پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی کشور در نشست بررسی موانع تولیدات بخش کشاورزی استان قزوین، گفت: قوانین دست و پاگیر در حوزه تولیدات بخش کشاورزی باید به نفع رونق تولید مانع زدایی شود.
شعار سال: مرتضی حنیفه‌زاده اظهار داشت: گاهی اوقات اصلی‌ترین موانع همین قوانینی هستند که مسؤولان باید نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه در برخی موارد قوانین را به گونه‌ای وضع یا تفسیر کردند که متهم اول وزارت جهاد کشاورزی شناخته می‌شود در حالی که نقش نهاد‌های دیگر و متولیان اصلی مغفول مانده و کسی هم به آن‌ها توجه نمی‌کند.

وزارت جهاد کشاورزی به نوعی وزارت معیشت مردم نیز محسوب می‌شود

حنیفه‌زاده با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی به نوعی وزارت معیشت مردم نیز محسوب می‌شود، یادآور شد: خیلی‌ها تصور می‌کنند که کار جهاد کشاورزی صرفاً تولید است، در حالی که ما باید در حوزه رفع موانع، تسهیل امور و هدایت مردم نیز فعالیت کنیم که بخشی از آن مربوط به اقدامات فرهنگی است.

این مسؤول حوزه کشاورزی اضافه کرد: مواردی هم بوده که متقاضی برای گرفتن مجوز پرورش قرقاول با ۲۰۰ یا ۳۰۰ متر مربع کاستی در زمین مواجه شده و قانون نیز هیچ راهکاری برای آن ارائه نداده و اینگونه موارد باید رفع شود تا دستور مقام معظم رهبری در خصوص مانع زدایی محقق گردد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها از تولید در بخش کشاورزی کشور خاطرنشان کرد: معیشت مردم این روز‌ها نباید به خاطر موانع کوچک با نوسان مواجه شود و این دغدغه را باید در تمام بدنه سازمان جهاد تقویت کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۱۸خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۵۲۳۰۲۱۱، mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین