پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۰۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
سخنگوی ائتلاف طهران قوی، شورای مردمی با بیان اینکه فهرست این ائتلاف شنبه رونمایی خواهد شد گفت: مهرداد بذرپاش، رستم قاسمی، و سعید محمد سه گزینه ائتلاف طهران قوی برای شهرداری تهران هستند.

شعار سال: حامد عباسی نامی سخنگوی ائتلاف بزرگ طهران قوی شورای مردمی در جمع تعدادی از خبرنگاران در محل ستاد این ائتلاف با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات شورا‌ها اهمیت زیادی دارد و نباید تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار بگیرد گفت: ائتلاف طهران قوی با هدف جلب مشارکت گسترده شهروندان تهرانی برای حضور در انتخابات تشکیل شده و با معرفی جمعی از مدیران خوشنام و انقلابی شهرداری تهران و جوانان مومن و انقلابی یک فهرست کاملا تخصصی در حوزه مدیریت شهری را برای انتخاب مردم معرفی خواهد کرد.

این عضو هیات علمی دانشگاه و متخصص در حوزه مدیریت کارآفرینی با بیان اینکه شهروندان تهرانی در این دوره بیش از آنکه برای جناح‌های سیاسی و قبیله‌ای اهمیت قائل شوند در پی افرادی هستند که قادر به حل مشکلات آن‌ها در شهر تهران باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان تهرانی حق دارند شهردار شهرشان را انتخاب کنند افزود: مهرداد بذرپاش، رستم قاسمی، و سعید محمد سه گزینه ائتلاف طهران قوی برای شهرداری تهران هستند.
سه گزینه ائتلاف طهران قوی برای شهرداری تهران اعلام شد
نامی در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون نحوه گزینش افراد در فهرست ائتلاف طهران قوی با بیان اینکه شهرداری تهران باید با دولت آینده هماهنگ و همسو باشد گفت: روش شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی شمارش کمی هواداران نامزد‌ها در یک سامانه و روش شورای وحدت اصولگرایان سهمیه بندی و رایزنی احزاب بود. ما بر این باوریم این دو روش نقایصی دارد.

سخنگوی ائتلاف بزرگ طهران قوی با بیان اینکه این ائتلاف بر اساس ۱۲۷ شاخص و ۲۶۵ سنجه در حوزه مدیریت شهری و یک ارزیابی ۳۶۰ درجه به بررسی و ارزیابی کارنامه عملکرد قریب به ۲۰۰ نامزد‌های شورای شهر پرداخت و انشاالله با تکمیل بررسی‌ها روز شنبه هفته آینده فهرست ۲۱ نفره این ائتلاف رونمایی خواهد شد.

گفتنی است این ائتلاف از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و آیات اعرافی، مصلحی و سعدی در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری حمایت می‌کند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۱۸خرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۱۵۲۳۳۲۸، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین