پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۳۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
سیدابراهیم رئیسی اظهار داشت: چرا ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در هر سال اجرا نشده است؟ چرا به اندازه نیاز مردم خانه ساخته نشده است؟ ما در کشور زمین کم نداریم که در اختیار دستگاه‌هاست.

شعار سال:چرا ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در هر سال اجرا نشده است؟ چرا به اندازه نیاز مردم خانه ساخته نشده است؟ ما در کشور زمین کم نداریم که در اختیار دستگاه‌هاست. این زمین‌ها قطعا آزاد خواهد شد و رایگان یا با تسهیلات در اختیار اقشار مختلف قرار خواهد گرفت.  اگر کشور سالی یک میلیون مسکن نسازد، حتما عقب خواهد بود.

ظرفیت کشور ما به قدری است که می‌توانیم مرجعیت علمی در منطقه و جهان داشته باشیم. علم در کشور ما باید به تولید پیوند بخورد. صنعت ما امروز نیازمند پشتیبانی هر چه بیشتر ارتباط با فناوری‌های دانش‌بنیان است.
از ما سوال می‌کنند که شما چطور موشک می‌سازید ولی وضع خودرو این است؟ این سوال درستی است که باید با سرریز شدن فناوری‌های دفاعی در حوزه صنایع خودرویی به آن پاسخ داد. اگر صنعت با علم پیوند خورد بسیاری از مشکلات اقتصادی نیز حل خواهد شد.

زنجیره تامین اشکال اساسی دارد. چرا باید محصول کشاورز روی دست او بماند؟ چرا اگر یک محصولی مازاد است نباید فرآوری و تبدیل شود؟ یک روز گوجه و یک روز پیاز؛ هر بار یک محصول تبدیل به معضل می‌شود. سیب در آذربایجان غربی نباید از بین برود. باید همانجا تبدیل به یک محصول با ارزش افزوده شود.

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال بیداری ملت 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین