پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱
عبدالرضا رفیعی‌پور چیرانی با بیان اینکه راه حل برون رفت از مشکلات نسق‌سازی ندادن امتیاز آب و برق و گاز نیست، افزود: سال‌ها سال خانه‌های وجود دارند که فاقد امتیاز آب و برق و گاز هستند و این انصاف نیست.

شعار سال:عبدالرضا رفیعی‌پور چیرانی با بیان اینکه من موافق ساخت و سازهای ناامن و بدون مجوز نیستم، اما راه حل برون رفت از مشکلات نسق‌سازی ندادن امتیاز آب و برق و گاز نیست، افزود: سال‌ها سال خانه‌های وجود دارند که فاقد امتیاز آب و برق و گاز هستند و این انصاف نیست.
 
رفیعی‌پور چیرانی با بیان اینکه باید ابزارهای دیگری باری مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و کنترل شهر به دست بگیرد، افزود: این نهایت بی‌عدالتی نسب به شهروند است که خانه‌های بسیاری فاقد امکاناتی نظیر آب، برق و گاز باشند چراکه شهرداری می‌بایست جلوی ساخت و ساز غیرمجاز را پیش از احداث می‌گرفت.
 
وی افزود: شهردار خوب شهرداری است که شهر را مانند خانه خود بداند و شهروندان را به مانند خانواده خود ببیند.
 
کاندیدای شورای شهر رشت در پایان اظهار کرد: در عمل است که «تعهد» مشخص میشود وگرنه در حرف همه ” متعهدند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیار میرزا ، تاریخ انتشار:  19 خرداد 1400، کدخبر: 626301،www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین