پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۴۶۴۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
وزیر آموزش و پرورش گفت: این سند اصلا در آموزش و پرورش کشور اجرایی نشده است با قاطعیت سال هاست پس از اعلام موضع رهبری، هیچ ردی از سند ۲۰۳۰ در اموزش و پروش وجود ندارد.
شعار سال: در رابطه با شکایت مجلس از دولت در خصوص سند ۲۰۳۰ گفت: سال هاست که سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش موضوعیتی ندارد. براساس سند تحولی که در دست داریم در راستای اهداف، برنامه‌ها و راهبرد‌های آن پیش می‌رویم. این سند شش زیر نظام دارد که همه آن‌ها به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش رسیده است.

او ادامه داد: در سند تحولی در اجرای زیر نظام‌ها برنامه تفصیلی داریم که تا سطح مدرسه توزیع شده است و همه در دسترس عموم مردم قرار دارد و علاقه مندان می‌توانند، مطالعه کنند. هیچ راهی و جایگاهی برای سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش پیش بینی نشده است.

حاجی میرزایی گفت: این سند اصلا در آموزش و پرورش کشور اجرایی نشده است با قاطعیت سال هاست پس از اعلام موضع رهبری، هیچ ردی از سند ۲۰۳۰ در اموزش و پروش وجود ندارد.

او افزود: ادعای مجلسی‌ها باید بررسی شود، معاونت حقوقی و پارلمانی در حال بررسی این شکایت است. وزارت اموزش و پرورش نه این سند را اجرا کرده و نه بنای اجرایی شدن ان را دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۹۰۸۷۰، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین