پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
کیهان از اینکه روزنامه جمهوری اسلامی نام «جناح اصولگرا» را برای رئیسی و حامیانش انتخاب کرده برآشفته شده و آن را عنوانی تحریف‌آمیز خوانده و نوشته است: آقای رئیسی در قوه قضائیه با فساد دانه‌درشت‌های هر دو جناح برخورد کرد.
شعارسال:روزنامه کیهان با عباراتی تند به روزنامه جمهوری اسلامی حمله کرد و آن را روزنامه‌ای خواند که نان جمهوری اسلامی و مردمش را می‌خورد، اما در این سال‌ها در خدمت توجیه سوءمدیریت اشرافی غربگرا قرار داشته است.

کیهان سپس از اینکه روزنامه جمهوری اسلامی نام «جناح اصولگرا» را برای رئیسی و حامیانش انتخاب کرده برآشفته شده و آن را عنوانی تحریف‌آمیز خوانده و نوشته است: آقای رئیسی در قوه قضائیه با فساد دانه‌درشت‌های هر دو جناح برخورد کرد.
حمله کیهان به روزنامه جمهوری اسلامی
کیهان ادامه داد: روزنامه مورد بحث در کنار بسیاری از نشریات همسو، به عنوان جاده‌صاف‌کن طیف مدعی اصلاحات و اعتدال عمل می‌کرد و سرگرم مأیوس‌سازی مردم ایران بود و اجازه ندارد از طرف مردم رای‌دهنده حرف بزند. یا شورای نگهبان و نهاد‌های نظامی را به «یک جناح» نسبت دهد؛ مگر اینکه نهاد‌های مختلف انقلابی را یک جناح در نظر بگیرد و خودش را ذیل جناح ضدانقلاب تعریف کرده باشد!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت انتخاب، تاریخ انتشار ۱ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۲۴۱۳۶، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
0
0
در کج رفتاری این آقای حسین شریعتمداری همین بس که به دیگران نسبت "نان کسی را خوردن" می دهد و در این رابطه همه عالم را با خودش و کلماتی که معلوم نیست بابت نوشتن شان از چه کسی پول می گیرد، قیاس به نفس می کند.

از آنجا که این روزها براندازان و سلطنت طلبان نیز مردم ایران را متهم به نمک نشناسی می کنند که نان و نمک پهلوی را خورده اند و نمکدان را شکسته اند، لطفا یکی پیدا شود به این آقا بگوید که "مردم یک کشور صاحبان اصلی ثروت ملی و سرمایه های آن هستند" و نظام هر چه که باشد، امانتدار ثروت ملی مردم است و اگر هم این امانتدار از ثروت ملی مردم هر کجا هزینه می کند، فرض بر این است که با تصمیم نمایندگان ملت و از طریق رای مجلس که "راس امور است" خواست مردم را محقق می کند.

یکی به این آقا ، حالی کند که "مردم برای نانی که می خورند، شرافتمندانه کار می کنند و عرق می ریزند" مخصوصا اگر این کار شرافتمندانه در راستای توسعه علم و آگاهی و فرهنگ باشد، بنابراین به کسی که برخلاف ایشان کلمه نمی فروشد، نمی شود گفت که "نان کسی را می خورند". نان هیچ کس را، که اگر نان کلمه فروشی و تحلیل فروشی را هم خورده باشند، در واقع نان بیت المال و خزانه ثروت ملی را خورده اند.

به این آقا می شود اکیدا و قویا توصیه کرد که بد نیست یک بار نان راستی و درستی و زحمتکشی بخورد که مزه نان زحمت کشیده خوردن را بفهمد و دیگر تصور نکند مردم نان "کسی" را می خورند.
...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین