پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۴۸۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
محمدمهدی رئیس زاده بیان کرد: صادرات دست یک مشت واسطه‌ای افتاده است که به هیچ‌وجه آگاه هم نیستند و همین امر موجب شده که برخی از بازارها را از دست بدهیم همچنین افزود در صادرات وضعیت خوبی نداریم؛ به دلیل تحریم وقتی کالایی را صادر می‌کنیم برای بازگشت ارز آن باید از هفت خان رستم بگذریم.
شعار سال: محمدمهدی رئیس‌زاده، عضو اتاق بازرگانی اظهار داشت: به هر حال اگر دولت دست و بال واحد‌های شناسنامه‌دار که خوشنام هستند و قبلا در صادرات بودند را در موضوع بازگشت ارز باز بگذارد؛ به‌نظرم نتایج بهتری را خواهد گرفت تا شرایط فعلی که بسیار شرایط سختگیرانه‌ای است و باعث شده تا بسیاری از تولیدکنندگان و صادرکنندگان اصلی به دلیل همین بحث دستورالعمل‌ها کنار بروند و برعکس صادرات دست یک مشت واسطه‌ای بیافتد که به هیچ‌وجه آگاه هم نیستند و همین امر موجب شده که برخی از بازار‌ها را از دست بدهیم.
 
صادرات ایران در دست واسطه‌های بی‌نام و نشان

وی بیان کرد: در صادرات وضعیت خوبی نداریم؛ به دلیل تحریم وقتی کالایی را صادر می‌کنیم برای بازگشت ارز آن باید از هفت خان رستم بگذریم. بازگشت ارز صادراتی باید بر اساس دستورالعمل ایفای تعهدات ارزی صورت بگیرد که مرتبا هم دستخوش تغییرات بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۱۴۲۳۸۲، www.۹۰eghtesadi.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین