پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
نیروی انتظامی از معدود حوزه‌های کشور است که بنا بر ضرورت باید از یکطرف گسترش یافته و از طرف دیگر مجهز به فناوری روز شود. اما بنظر می‌رسد که ضعف فرهنگ سازمانی یا خودسری و فعالیت هیجانی برخی از نیرو‌های شاغل در این حوزه، علاوه بر رنجش شهروندان باعث مهیا نمودن شرایط تخریب می‌گردد. از فرماندهی کل نیروی انتظامی، تقاضای رسیدگی با قید فوریت داریم. انتظار داریم که از جناب مامور سوال شود، آیا دوست داشتی با پدر خودت هم این نوع رفتار می‌کردند؟ در دوره بازآموزی هم به ایشان آموزش داده شود که دوره بیان مامورم و معذور گذشته است. چرا که در جامعه اسلامی حقوق بر قانون ارجحیت دارد. منتظر پیگیری هستیم.

شعار سال: مامور نیروی انتظامی سالمندانی را که در صف تزریق واکسن ایستاده اند هل می دهد و می اندازد. مکان و زمان این ویدئو نامشخص است.

برخورد نامناسب مامور نیروی انتظامی با سالمندان منتظر واکسن 

تعداد بازدید : 20

عذرخواهی پلیس از مردم

با مامور خاطی برخورد قانونی می‌کنیم
 
رئیس پلیس پایتخت در پی انتشار کلیپ درگیری ماموران پلیس در یکی از مراکز تزریق واکسن با سالمندان از مردم عذرخواهی کرد.
 
سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگار با اشاره به انتشار فیلم درگیری مأمور پلیس با سالمندان در یکی از مراکز تزریق واکسن اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی در تمامی مراکز واکسن در فعالیت هستند و نظم را برقرار می‌کنند اما متأسفانه یکی از مأموران ما در این مرکز مرتکب اشتباه و خطا شده است.
 
وی افزود: با مأمور خاطی برخورد شده است و من هم از مردم عذرخواهی می‌کنم اما بدانید که در طول این دو سال وجود کرونا هزاران خدمات را پلیس بی پروا برای حفظ نظم و امنیت داشته است.
 
رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: مجدد عرض می‌کنم که اگر جسارتی به کسی شده است شخصاً عذرخواهی می‌کنم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ، تاریخ انتشار: 5 تیر 1400، کدخبر:790943 ،www.asriran.com
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  مهر، تاریخ انتشار:6  تیر   1400، کدخبر: 5245050،www.mehrnews.com 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین