پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
سخنگوی پلیس درباره فیلمی که در آن ماموران پلیس راهور اقدام به ضرب و شتم یک راننده در پمپ بنزین می کنند از شهروندان عذرخواهی کرد و گفت: هر سه مامور حاضر در فیلم توبیخ شده اند.
شعارسال: سردار سعید منتظرالمهدی گفت: چند روزی است که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کلیپی منتشر شده است که در آن چند تن از عوامل راهنمایی و رانندگی در یک پمپ بنزین مبادرت به برخورد نامتعارف با راننده یک خودروی خاطی کرده اند.

وی با اعلام اینکه پلیس بلافاصله پس از آگاهی از انتشار این کلیپ، شماری از کارشناسان خویش را مأمور رسیدگی به ابعاد و زوایای آن کرد، گفت: بررسی های کارشناسانه محل وقوع حادثه و تطبیق شماره پلاک خودروهایی که در فیلم وجود دارد نشان می داد که متاسفانه حادثه مذکور در یکی از شهرهای مرکزی کشور رخ داده است.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: فارغ از اینکه گرچه محرک آغازین این رخداد ناگوار، شرب خمر و فقدان تعادل روانی و رفتارهای پرخطر و ناهنجار راننده خودرو و عدم توجه به فرمان ایست مامورین بوده است، اما رفتار غیرمتعارف ماموران نیز به کل، مغایر قانون و قواعد انضباطی و رویه همیشگی ناجا بوده است، به همین سبب، پلیس بی درنگ مبادرت به برخورد انضباطی شدید با ۲ سرباز وظیفه و همچنین مامور پلیسی که نظاره گر صحنه بوده است کرده و آنان تا مشخص شدن تکلیف نهایی تنزیل درجه و به انتظار خدمت درآمدند.

منتظرالمهدی گفت: پلیس نه تنها هرگز چنین برخوردهایی را بر نمی تابد بلکه آن را اقدامی انزجارآمیز، نامتعارف و خلاف ارزش های اخلاقی و استانداردهای رفتاری و مدیریتی خود می داند و لاجرم خود را موظف به پیشگیری از تکرار چنین حوادثی می داند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آرا نیوز، تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1395، کدخبر: ۲۰۸۱۵، www.ara-news.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین