پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۰۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
در طول 2.5 گذشته از عمر دولت یازدهم در موارد متعددی شاهد برخوردهای خشن و امنیتی دولت تدبیر و امید با دانشجویان انقلابی دانشگاه های کشور بوده ایم که در آخرین نمونه آن دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های تهران که در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی مقابل وزارت نفت تجمع نموده بودند با برخورد خشن و ضرب و شتم نیروهای امنیتی روبرو و توسط مامورین انتظامی بازداشت شدند.

شعار سال: در طول 2.5 گذشته از عمر دولت یازدهم در موارد متعددی شاهد برخوردهای خشن و امنیتی دولت تدبیر و امید با دانشجویان انقلابی دانشگاه های کشور بوده ایم که در آخرین نمونه آن دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های تهران که در اعتراض به قراردادهای جدید نفتی مقابل وزارت نفت تجمع نموده بودند با برخورد خشن و ضرب و شتم نیروهای امنیتی روبرو و توسط مامورین انتظامی بازداشت شدند.

نوع مواجهه دولت یازدهم با دانشجویان منتقد سیاست های دولت که در اکثراً در اعتراض به اقدامات سازش طلبانه جریانی که اعتقادی به مبارزه با استکبار ندارد صورت گرفته است حکایت از رفتار سازمان دهی شده دولتی ها در این زمینه را دارد.

اما از سویی دیگر بعد از تذکر صریح رهبر انقلاب نسبت به برگزاری کنسرت ها و اردوهای مختلط در دانشگاه های کشور به نام فعالیت های فرهنگی و همچنین درخواست های مکرر مراجع معظم تقلید نسبت به پرهیز دانشگاه ها از برگزاری این گونه از برنامه ها که ابتذال گرایی را در دانشگاه ها در پی دارد علی رغم تاییدات شفاهیمسئولین وزارت علوم و اعلام ممنوعیت برگزاری کنسرت موسیقی و اردوهای مختلط دانشجوییشاهد تداوم برگزاری کنسرت های موسیقی و اردوهای مختلط در دانشگاه های کشور می باشیم.

به طوری که علی رغم دستور صریح رهبر انقلاب با نگاهی آماری در پنج ماه گذشته شاهد موارد متعددی از برگزاری مراسماتی دانشگاهی که با ابتذال همراه شده هستیم.

حال با بررسی عملکرد دولت یازدهم در حوزه آموزش عالی در پیگیری دستورات صریح رهبر انقلاب بخصوص در حوزه های حمایت از جوانان مومن، انقلابی و استکبار ستیز در دانشگاه ها و همچنین ممانعت از برگزاری کنسرت ها و اردوهای مختلط به تناقض و دوگانگی آشکار دولتی ها در برخورد نمایشی با تاکیدات و دغدغه های مراجع معظم تقلید و رهبر معظم انقلاب مواجه می شویم که جای تامل فراوانی را دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیلان نوین، تاریخ انتشار 20 بهمن 1394، کد مطلب: -: www. gilanenovin.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین