پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۴۶۲۱
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
دانشگاه کالیفرنیا، 175هزار دلار برای پاک کردن یک عکس از اینترنت هزینه کرده است.

شعارسال: در نوامبر سال 2011 یک اعتراض آرام در دانشگاه کالیفرنیا دیویس به داستانی جنجالی و بین‌المللی در رسانه‌ها تبدیل شد. از این تجمع دانشجویی آرام تصویری منتشر شد که یک افسر پلیس آمریکا را نشان می‌داد که به دانشجویی که نشسته است اسپری فلفل می‌پاشد.

جان پایک، افسر پلیس دانشگاه کالیفرنیا دیویس به چهره‌ای خبری تبدیل شد. گزارش‌ تک‌اینسایدر می‌گوید که دانشگاه کالیفرنیا حداقل 175هزار دلار در کمپین روابط عمومی خود هزینه کرده است که این عکس را از روی اینترنت پاک کنند. این خبر بر اساس اسناد فاش شده از این دانشگاه منتشر شده است.

دانشگاه کالیفرنیا، افراد مختلفی را به کار گرفته که کمپینی راه‌اندازی کنند و توجهات منفی به این دانشگاه را از بین ببرند. نگاهی منفی که از زمان برخورد با این اعتراض آرام شکل گرفته بود. این کمپین تاثیر خود را هم نشان داده است به طوری که جست‌وجوی تصویر پاشیدن اسپری فلفل به دانشجوی این دانشگاه نشان می‌دهد که تصویر دیگر در موارد نتایج جست‌وجو نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 27 فروردین 1395، کدمطلب: 96393 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین