پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۵۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
عصر امروز پس از اتمام یک مراسم دانشجویی در دانشگاه علامه عده‌ای با استفاده از گاز اشک‌آور باعث برهم زدن نظم مراسم شدند تا آنجایی که رئیس دانشگاه برای پایان دادن به ماجرا در محل حادثه حضور یافت.

شعارسال : عصر روز 16 آذر در برنامه‌ای که در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه به مناسب بزرگداشت روز دانشجو برگزار شده بود درگیری بین اعضای کانون و انجمن اسلامی علامه که از یک طیف هم‌فکر هستن رخ داد, که دراین بین در سالن همایش دانشکده گاز اشک‌اور توسط شخصی نامعلوم استفاده شد و باعث لغو مراسم انجمن اسلامی دانشکده شد.

دانشجوهای حاضر در این مراسم اعتقاد براین داشتند که گاز توسط حراست دانشکده استفاده شد و باعث اعتراض آنها شد.

پس از دقایقی سلیمی رئیس دانشگاه علامه وارد دانشگاه و پس از شنیدن سخنان دانشجویان گفت:‌ به مسئولان حراست دستور پیگیری داده‌ام. فیلم‌ها را بازبینی خواهیم کرد و مقصر را مجازات می‌کنیم.

گفتنی است عده‌ای از دانشجویان اعتقاد دارند این کار توسط انجمن اسلامی دانشگاه انجام شده است، عده‌ای هم معتقدند کانون اندیشه خواسته است جوسازی کند و چنین کاری را انجام داده است. تعدادی از دانشجویان هم ادعا کردند حراست دانشگاه برای بیرون کردن دانشجویان از سالن چنین کاری کرده است که البته رئیس دانشگاه علامه این را تکذیب کرد و گفت: حراست گاز اشک‌آور ندارد.

همچنین دقایقی پس از حضور رئیس دانشگاه در محل برگزاری مراسم بین چند تن از دانشجویان درگیری ایجاد و این کار باعث تجمع دانشجویان زیادی در محل این حادثه شد.

به گزارش فارس، مراسمی که قرار بود توسط انجمن اسلامی دانشگاه علامه و با سخنرانی محمدعلی نجفی و مهرعلی زاده برگزار شود به دلیل حواشی پیش آمده لغو شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشاردوشنبه 16 آذر 1394 ، کد مطلب :13940916000473 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین