پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه به همراه جمعی از قضات شعبات مختلف استان تهران با حضور در ندامتگاه زنان، دستورات لازم را برای پیگیری مشکلات قضایی آنان صادر کرد.
شعارسال: حجت الاسلام والمسلمین علی عبدالهی همزمان با هفته قوه قضاییه در بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق بانوان، باید شرایطی فراهم آید تا از بروز گرفتاری‌هایی که موجب مجازات زندان برای این افراد می‌شود، پیشگیری شود.

وی ادامه داد: بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران، در زمینه صیانت از حقوق زندانی و امور قضایی اطلاعات جدیدی در اختیارمان قرار داد و گزارش امروز محضر رئیس قوه قضاییه ارائه خواهد شد.

معاون رئیس قوه قضاییه اظهارداشت: امید است در دستگاه عدلیه توفیق داشته باشیم تا در راستای حفظ موازین قانونی و شرعی مددجویان زن، بیش از گذشته اقدامات مقتضی و وظایف قضایی را به عمل آوریم.
 
دیدار رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه از ندامتگاه زنان تهران

عبدالهی ضمن ارزیابی مثبت از شرایط نگهداری و فعالیت‌های بخش‌های مختلف ندامتگاه زنان گفت: اقدامات بسیار خوب و زحمات بی شائبه‌ای در ندامتگاه زنان صورت گرفته که از مدیرکل زندان‌های استان تهران، مدیر ندامتگاه و همکارانشان قدردانی آرزوی توفیق روزافزون برای آن‌ها دارم.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در این بازدید، به مناسبت هفته قوه قضاییه و پاسداشت تلاش‌های کارکنان این عرصه که سهم بیشتری در حل مشکلات قضایی مددجویان داشتند، از برخی سرپرستان، قضات، دادیاران و بازپرسان نمونه استان تهران قدردانی کرد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۸۵۹۶۶، irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین