پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
عبداله پور از آمادگی برای امضاء تفاهم‌نامه با مرکز توسعه حل اختلاف کل کشور به‌منظور تخصصی کردن و رسیدگی موضوعات حقوقی مترو خبر داد.
شعار سال: مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، علی عبداله پور عصر روز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ با سرپرست و قاضی اجرای احکام و معاون فرهنگی مجتمع حل اختلاف استان تهران شعبه ۳۲ و معاون مدیر روابط‌عمومی مرکز توسعه حل اختلاف کشور دیدار کرد. وی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر آیت‌الله بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه به میهمانان و تمامی تلاشگران این عرصه، گفت: بهره‌برداری از مترو یک کار بسیار فنی و هم یک خدمت اجتماعی به شمار می‌رود. ما مفتخر هستیم که روزانه با جابه‌جایی انبوهی از مسافران نقشی در رفاه و آسایش شهروندان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: قطعاً هر کاری که با اجتماع سروکار دارد ممکن است دچار مشکلات حقوقی و قضایی گردد و ما امیدواریم تا با یاری و همکاری شما بتوانیم با آموزش صحیح از بروز برخی از این مسائل جلوگیری بعمل آوریم.

وی خاطر نشان کرد: هدف از این جلسه، تخصصی کردن امورات مترو و مسائل گوناگون حقوقی آن در سیستم قضایی است و آمادگی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه را برای امضاء ایفاد یک تفاهم‌نامه منسجم و مبسوط را اعلام می‌کنیم.

مهندس عبداله پور با اشاره به خلأ‌های قانونی در زمینه مترو افزود: من مطالعه زیادی بر روی یکپارچه سازی سیستم حمل‌ونقل عمومی در جهان انجام دادم و در کمیته‌های تخصصی حمل‌ونقل به عنوان عضو فعالیت دارم. کشور‌های اروپایی وقتی می‌خواستند اروپای واحد بشوند، اولین قدم را نسبت به یکپارچگی حمل نقل برداشته و قوانین حاکم بر این سیستم بسیار مؤثر و پرکاربرد بودند و کشور ما دچار خلأ‌هایی در این موضوع است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان گفت: ان‌شاءالله همه ما بتوانیم در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و رضایت‌مندی آن‌ها گام‌های مؤثری برداریم.

در ادامه جلسه دکتر رعیت معاون مجتمع ۳۲ حل اختلاف استان تهران و معاون مدیر روابط‌عمومی مرکز توسعه حل اختلاف کل کشور با بیان اینکه یکی از برنامه‌های آیت‌الله رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه این است که حل‌وفصل اختلافات در پرونده‌های مطروحه محاکم و سیستم غذایی توسعه پیدا نماید گفت: این امر نیازمند تفاهم شرکت‌ها و سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف اجتماعی با مرکز توسعه حل اختلاف کشور است.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران در زمینه امور حقوقی و روابط‌عمومی بسیار خوب عمل کرده است افزود: می‌توان در این زمینه اقدامات شایسته تری نیز انجام داد. همچنین استفاده از فضا‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مترو برای ترویج و تبلیغ فرهنگ صلح و سازش از دیگر پیشنهاد‌ها در این جلسه است.

در ادامه دکتر عزیزپور سرپرست و قاضی اجرای احکام مجتمع ۳۲ حل اختلاف استان تهران ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: با ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه رویکرد حل اختلاف از رای به سازش تغییر کرد.

همچنین وی تصریح کرد: ما می‌توانیم در شورا‌های حل اختلاف شعب تخصصی برای رسیدگی به شکایات و کارکنان آن ایجاد نماییم و امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت فضای واگن‌ها و ایستگاه‌های مترو در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ صلح و سازش و ترغیب مردم به این موضوع استفاده بهینه کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰، کدخبر:۹۴۵۴۸۶، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین