پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز از برگزاری مسابقه انتخابی برای انتخاب پنجمین عضو تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز خبر داد.

شعار سال:افشین نوروزی کاپیتان و با سابقه ترین بازیکن حال حاضر تیم ملی تنیس روی میز که در رقابت‌های انتخابی به عنوان یکی از 4 نفر برتر انتخاب شده بود، از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انصراف داد.
 
او که در 35 سالگی در اوج آمادگی قرار دارد، ظاهرا به دلیل مشکلاتی که وجود دارد انصراف خود را اعلام کرده است.
 
فدراسیون تنیس روی میز خوشبین بود با آغاز اردوی تیم ملی نوروزی از تصمیم خود منصرف شده و در تمرینات شرکت کند، اما ظاهرا این پینگ پنگ باز کهنه کار در تصمیم خود جدی است و در اردو حضور پیدا نکرد.
 
از همین رو فدراسیون تنیس روی میز به دنبال انتخاب نفر جانشین برای حضور در تمرینات است.
 
در پی انصراف افشین نوروزی از حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان، پیمان حسنی سخنگو و دبیر فدراسیون، از برگزاری رقابت انتخابی برای انتخاب نفر پنجم تیم ملی خبر داد.
 
حسنی به سایت فدراسیون تینس روی میز گفت: با پیشنهاد کادر فنی تیم های ملی و موافقت مدیریت فدراسیون مقرر شد با حضور ۱۲ بازیکن باقی مانده از مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان و آقایان، یک دوره مسابقه بصورت حذفی برگزار شود و در نهایت همانند ۴ دور قبلی، قهرمان این مسابقات بعنوان پنجم انتخاب شود.
 
سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز در ادامه اظهار داشت: مسابقات بخش آقایان ۲۸ تیرماه و بازیهای بانوان ۲۹ تیرماه در تهران برگزار خواهد شد.
 
تیم ملی تنیس روی میز ایران خود را برای رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می کند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار:  12 تیر   1400، کدخبر: 1748340، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین