پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
بیژن زنگنه را نمی‌توان از بعد دانش فنی، فردی کم تجربه یا حاشیه‌ای پنداشت. شاید بتوان او را شاه مهره هم نامید. اما شاه مهر داستان ما پرونده‌های زیادی دارد. حال در نوعی راهبرد احیانا فرار به جلو، مدعی شده است که پس از پایان دولت اصلاحات چیزی نگفتم و در دولت نهم و دهم برنامه این بود که هیچ همکاری و مشورتی ندهم، زیرا ایشان را از ابتدا قبول نداشتم. اما دولت آقای رئیسی هر کمک و مشورتی که بخواهند می‌دهم، اما پست و حکمی نمی‌گیریم. سوال اینجاست که شاه مهره به دنبال تامین منافع ملی است یا تامین امنیت قضایی برای خودش؟

شعار سال: وزیر نفت گفت: پس از پایان دولت اصلاحات چیزی نگفتم و در دولت نهم و دهم برنامه این بود که هیچ همکاری و مشورتی ندهم، زیرا ایشان را از ابتدا قبول نداشتم.

اما دولت آقای رئیسی هر کمک و مشورتی که بخواهند می‌دهم اما پست و حکمی نمی‌گیریم.

اینکار را نیز به خاطر ایران انجام می‌دهم زیرا شرایط کشور اکنون فوق‌العاده سخت است هر دولتی که بیاید با شرایط فوق‌العاده سختی رو به رو است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نامه، تاریخ انتشار: 13 تیر ۱۴۰۰، 624443، www.namehnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین