پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
با تصویب آیین نامه بخشی از قانون بودجه امسال در هیئت دولت، کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند اطلاعات فردی و استخدامی و احکام کارگزینی یا قرارداد منعقده با کارکنان و پرداخت‌های مستقیم و مستمر و غیر مستمر را در این سامانه ثبت کنند.
شعار سال: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور آئین نامه اجرایی مصوب هیئت دولت در خصوص جزء‌های ۱ و ۲ بند الف ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور را به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان‌های «برنامه و بودجه کشور» و «اداری و استخدامی کشور» ابلاغ کرد.

بر اساس ماده ۲ این آئین نامه کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند اطلاعات فردی و استخدامی و احکام کارگزینی یا قرارداد منعقده با کارکنان و پرداخت‌های مستقیم و مستمر و غیر مستمر به تمامی آنان را در سامانه کارمند ایران (سامانه‌های پاکنا و ثبت حقوق و مزایا) حسب مورد ثبت و همواره به روز رسانی کنند.
 
ثبت حقوق و مزایای کارکنان دولت در سامانه «کارمند ایران»
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۱۲۶۸۷، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین