پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۶۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
تا قبل از استعفای آصفی از وی به‌عنوان جایگزین خلیل‌زاده یاد شد اما برخی رسانه‌ها اعلام کردند قرار است احمد مددی به‌زودی این سمت را عهده‌دار شود، یعنی فردی که تا پیش از این حتی اختیار لیوان در دستش را با مصوبه هیات‌مدیره قبلی نداشت تا مرز ریاست هیات‌مدیره پیش رفت اما درنهایت طبق شنیده‌‌ها، علی‌اصغر ملکیان در سکوت خبری به این عنوان انتخاب شده است!
شعارسال: مجمع باشگاه استقلال چندی‌پیش در بیانیه‌ای ضمن پذیرش استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری از هیات‌مدیره استقلال، پرویز مظلومی، علی‌اصغر ملکیان و داریوش دلفانی را به‌عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره معرفی کرد تا این افراد به‌همراه حمیدرضا آصفی کار خود را آغاز کنند. هرچند این شائبه از همان زمان به وجود آمد که تکلیف نفر پنجم چه خواهد شد که البته طبق گمانه‌زنی‌ها این‌طور مطرح شد که احمد مددی بی‌سروصدا این حکم را دریافت کرده است. با وجود این، این موضوع تا به‌امروز رسمیت پیدا نکرد با این حال بلافاصله بعد از انتخاب‌های جدید وزارت ورزش حمیدرضا آصفی تنها عضو باقی‌مانده از ترکیب قبلی به‌همراه داریوش دلفانی از سمت خود استعفا کرد تا به‌صورت رسمی فقط ملکیان و مظلومی باقی بمانند تا به این ترتیب یک‌بار دیگر ترکیب مدیریتی استقلال ناقص شود، هرچند استعفای این افراد توسط وزارت ورزش مورد موافقت قرار نگرفت.
 
در باشگاه استقلال چه می‌گذرد؟
 

با همه این تفاسیر در این مدت نیز برخی اخبار درباره اینکه چه فردی به‌جای اسماعیل خلیل‌زاده ریاست هیات‌مدیره باشگاه استقلال را عهده‌دار شده به گوش رسید و این درحالی است که در این مدت و تا قبل از استعفای آصفی از وی به‌عنوان جایگزین خلیل‌زاده یاد شد، اما برخی رسانه‌ها اعلام کردند قرار است احمد مددی به‌زودی این سمت را عهده‌دار شود، یعنی فردی که تا پیش از این حتی اختیار لیوان در دستش را با مصوبه هیات‌مدیره قبلی نداشت تا مرز ریاست هیات‌مدیره پیش رفت، اما درنهایت طبق شنیده‌ها علی‌اصغر ملکیان در سکوت خبری به این عنوان انتخاب شده است! جالب اینکه درحال حاضر ملکیان که در سال ۹۱ به‌عنوان مدیرعامل پیکان فعالیت می‌کرد، ریاست هیات‌مدیره باشگاهی را برعهده دارد که تنها یک عضو دیگر به غیر از خودش یعنی پرویز مظلومی در آن عضویت دارد.

ملکیان سال ۹۵ به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره شرکت سیماچوب نیز معرفی شده بود و نکته قابل‌توجه اینکه شنیده می‌شود وی در باشگاه استقلال صاحب حق امضا شده تا مشکلات استقلالی‌ها در این زمینه حل شود.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۷۳۳۲، farhikhtegandaily.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین