پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولان باید با هوشیاری کامل در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی و در برابر جنگ نفوذ سیاسی و فرهنگی مقابله با قدرت داشته باشند.

شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی صبح امروز در یوم الله 13 آبان در جمع دانش آموزان و بسیجیان شهرستان البرز در مجموعه ورزشی امام علی (ع) شهر الوند اظهار داشت: آمریکایی‌ها در ابتدای انقلاب سه توطئه بزرگ و کودتا را طراحی کردند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما با شکست مواجه شدند و نتوانستند توطئه‌های خود را عملی سازند.

وی گفت : امروز ما توانسته‌ایم جزء ده قدرت موشکی جهان شویم و این پیشرفت‌ها موجب وحشت و ترس دشمنان نظام شده و از این که کشور ما توانسته بدون هیچ کمک خارجی به پیشرفت‌های بزرگ دست یابد به ترس و واهمه افتاده است.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا امروز در منطقه خاورمیانه در انزوا قرار گرفته و با افول قدرت سیاسی و نظامی خود در منطقه روبرو است و امروز با انتخاب گزینه حزب الله به عنوان رییس جمهوری لبنان آمریکا دیگر نفوذ سیاسی گذشته خود در منطقه را ندارد.

حسینی گفت: دشمنان نظام با پیگیری نفوذ سیاسی و فرهنگی در میان مسئولان و مردم استحاله فرهنگی را دنبال می‌کنند تا از طریق آن انقلابیون را وادار کنند تا از گذشته خود و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برائت بجویند و از گذشته انقلابی خود پشیمان شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام تمام قدرت خود را در شبکه‌های اجتماعی و در بیش از 220 رسانه ماهواره‌ای به کار بسته‌اند تا اهداف دشمنی خود را برای ایجاد فساد اخلاقی و سیاسی را به اجرا برسانند.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولان باید با هوشیاری کامل در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی و در برابر جنگ نفوذ سیاسی و فرهنگی مقابله با قدرت داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 13 آبان 1395، کدمطلب: 1230119 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین