پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های جیزان، نجران و عسیر طی 24 ساعت گذشته، پیروزی و پیشروی های میدانی گسترده ای به ثبت رساندند.

شعارسال: به نقل از خبرگزاری انقلاب یمن، یک منبع مطبوعاتی تاکید کرد که ارتش و کمیته های مردمی محل های تجمع نظامیان سعودی و تجهیزات آنها را در پایگاه های الزور و السدیس در نجران هدف حملات موشکی قرار دادند.

*انهدام چندین اراده توپ عربستان سعودی

نیروهای یمنی همچنین چندین اراده توپ ارتش عربستان را در مناطق صله و اردوگاه بلیالین با موشک کاتیوشا هدف قرار دادند و یک خودروی زرهی در غرب الشرفه را منهدم کردند و شماری از نظامیان عربستانی را از پا در آوردند. این نیروها همچنین با ایستادگی در مقابل نفوذ مزدوران سعودی به سمت صحرای البقع شماری از آنان را کشته یا مجروح کردند.

*حمله به مواضع عربستان با موشک زلزال

محل استقرار نظامیان سعودی در منطقه المبخره و کوه الدخان نیز هدف حملات توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت. یگان موشکی یمن همچنین محل استقرار سربازان سعودی در منطقه المحروق و البیضا در جیزان و یک مرکز نظامی در عسیر و پایگاه نظامی الخاویه را با موشک زلزال مورد هدف قرار دادند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند کوه الضعیف در شمال منطقه الوازعیه در استان تعز را تحت کنترل درآورند که در این عملیات شماری از مزدوران کشته و یا زخمی شدند. همچنین تعدادی از مزدوران براثر بمباران محل استقرار آنها در روستای حمده نیز کشته و یا زخمی شدند.

*حملات توپخانه ای به مواضع مزدوران سعودی در عسیلان

محل تجمع مزدوران و تجهیزات آنها در منطقه عسیلان در استان شبوه نیز هدف حمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی قرار گرفت. همچنین اقدام مزدوران برای نفوذ به کوه حریم در منطقه نهم در استان تعز ناکام ماند و در این عملیات شماری از مزدوران کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

به گفته منبع نظامی یمنی ، توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن اماکن استقرار مزدوران در دو منطقه صبرین و الخلیفین در منطقه خب و الشعف در استان الجوف را هدف قرار داد. همچنین در مناطق نزدیک به عقبه در منطقه خب و الشعف نیز مزدوران هدف حملات نیروهای یمنی قرار گرفتند. ارتش و کمیته های مردمی همچنین توانستند در منطقه صفرالحنایا در شمال منطقه المتون مزدوران را در کمین خود گرفتار کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 8 آبان 1395، کدمطلب: 238453 ،www.mizanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین