پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
معاونت رییس جمهور در امور زنان برای احقاق خانه‌داری ‎زنان، از حقوق مالی زنان لایحه اصلاح قانون اجرت المثل ایام زوجیت را به هیات دولت ارائه داده تا برمبنای آن خانه‌داری زنان دیگر مجانی نباشد و زنان در هر زمان قادر به مطالبه آن باشند.
شعار سال: خیلی‌ها نمی‌دانند که خانه‌داری ‎زنان تا ۳۰ درصد تولید ناخالص ملی ارزش دارد. اما آن‌ها مزدی بابت کارشان در خانه از همسران خود دریافت نمی‌کنند و اگر قرار باشد تحت عنوان اجرت المثل مطالبه مالی از همسر خود داشته باشند طبق قوانین فعلی این درخواست را باید هنگام طلاق مطرح کنند و مهم‌تر اینکه به دادگاه ثابت کنند کار آن‌ها در خانه مشترک، با قرار قبلی و به صورت رایگان نبوده است.

حالا معاونت رییس جمهور در امور زنان برای احقاق این بخش از حقوق مالی زنان لایحه اصلاح قانون اجرت المثل ایام زوجیت را به هیات دولت ارائه داده تا برمبنای آن خانه‌داری زنان دیگر مجانی نباشد و زنان در هر زمان قادر به مطالبه آن باشند.

زینب صفری در این گزارش به جزییات این لایحه و اهمیت آن پرداخته است.

تعداد بازدید : 9

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبرگزاری ایرنا
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین