پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۱۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
یک فعال صنفی بازنشستگان گفت: باید فیش‌های حقوقی نمایندگان مخالفِ بازنشستگان رسانه‌ای شود.
شعار سال: مروتی (فعال صنفی بازنشستگان) گفت: نمایندگانی که دغدغه تورم‌زا بودن حقوق بازنشستگان را دارند و ظاهرا خیلی به فکر بیت‌المال هستند باید بدانند حقوق بازنشسته از محل حق بیمه‌ای است که خودش سی سال به حساب صندوق واریز کرده و هیچ ربطی به بیت‌المال و اموال دولت ندارد.

او ادامه می‌دهد: ما بازنشستگان اگر حق بیمه را به صندوق‌ها نمی‌پرداختیم و سی سال تمام خودمان آن را ذخیره می‌کردیم امروز وضعمان خیلی بهتر بود. به جای اینکه بگویند اموال بازنشستگان چه شد و چرا صندوق‌ها این دارایی‌ها را حیف و میل کرده‌اند، می‌گویند حقوق بازنشستگان زیاد است یا همسان‌سازی اشتباه است! این رویکرد جای تاسف دارد.

مروتی در ادامه به هزینه‌های تبلیغاتی سنگین نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: حقوق یک بازنشسته در پنج یا حتی ده سال به اندازه هزینه‌های تبلیغاتی نمایندگان نیست. نمایندگانی مانند طغیانی و نادران باید فیش‌های حقوقی خود را رسانه‌ای کنند تا مردم بدانند آن‌ها چقدر حقوق می‌گیرند. واقعاً برخی چطور به خودشان جرئت می‌دهند بگویند همسان‌سازی اشتباه است یا حقوق یک بازنشسته تورم زاست؟!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۰۶۷۱۱، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین