پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۳۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
شهردار تهران گفت: مدیریت شهری در دوره پنجم موفقیت‌های متعددی به دست آورد که یکی از آن‌ها موضوع هوشمند سازی شهر تهران بوده است.

شعار سال: پیروز حناچی، امروز عصر در آیین رونمایی از سامانه T.O.D (توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی انبوه بر) و مراسم قدردانی از اعضای شورای راهبردی تهران هوشمند گفت: در ابتدای این دوره مبنایی گذاشته شد که توسط کاندیداهای شهرداری تهران برنامه ارائه شود و پس از آن حنی خبرنگاران برنامه های شهردار را دائما رصد می کردند و پیگیر تحقق این برنامه ها بودند.
 
او افزود: نکته جالب این است که بخش عمده ای از طرح‌ها و برنامه ها در برنامه های کاندیداهای این دوره شهرداری نیز وجود دارد. مثلا در برنامه های یکی از آنان بحث کاهش شدت انرژی در تهران و توسعه مسیرهای پیاده و دوچرخه مطرح شده است.
 
او با بیان اینکه موفقیت بزرگی در این دوره به دست آوردیم، افزود: در بحث هوشمندی تهران این جلسات حداقل برای من مفید بود، اینکه از دولت چه چیزهایی درخواست کنیم و چه مواردی را پیگیر شویم.
 
حناچی ادامه داد: مسائلی که در این حوزه مطرح شد ادامه پیدا می کنند و قطعا به عقب بر نمی گردد و ذینفعان نیز برای ادامه مسیر تلاش خواهند کرد.
 
شهردار تهران اضافه کرد: در حوزه حمل و نقل شهری موضوع بیدود و دوچرخه های اشتراکی دارای QR کد میزان استفاده از دوچرخه در شهر متحول شد و سه برابر افزایش پیدا کرد.
 
او افزود: البته شهرداری تهران همکاری و کمک کرد که این جریان ادامه پیدا کند و مشابه این حرکت در سایر کلانشهر های کشور نیز انجام و تبدیل به یک جریان شده است.
 
او تاکید کرد: البته نقد کردن و مطالبه گری نباید رها شود تا این جریانات با جدیت ادامه پیدا کند. در شورای جدید نیز مطمئنیم این روند با سرعت بیشتری دنبال خواهد کرد.
 
حناچی گفت: در ابتدای این دوره از مدیریت شهری میزان حجم زباله بالغ بر ۷هزار تن بود اما اکنون به ۵هزار و ۷۰۰ تن کاهش پیدا کرده است، بخشی از دلیل این کاهش مربوط به ایستگاه‌های میانی است و بخشی دیگر مربوط به هوشمند سازی و تجهیزات مربوط به بازیافت است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری ، تاریخ انتشار:  9 مرداد   1400، کدخبر:617930 ، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
0
تهران شهری است که نیاز به یک مدیریت درست و هوشمند دارد در همه بخشها و سازمانها و اقدامات بیشتری باید برای بهتر شدن آن صورت بگیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین