پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
دبیرکل حزب سبز می‌گوید لابی قالیباف قوی‌ترین لابی برای انتخاب شهردار آینده تهران است، اما این به معنی تبعیت بی‌چون و چرای شورای شهر تهران از هر گزینه‌ای که او پیشنهاد کند نیست.
شعارسال: حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز و فعال سیاسی اصولگرا،  درباره انتخاب شهردار جدید تهران گفت: بدون شک لابی قالیباف قوی‌ترین لابی برای انتخاب شهردار آینده تهران است.


او ادامه داد: نظر ایشان در انتخاب شهردار آینده و برای شورای شهر حائز اهمیت است و گزینه‌هایی که برای بررسی‌های نهایی انتخاب می‌شوند بدون نظرخواهی از ایشان نخواهد بود.

کنعانی‌مقدم همچنین تاکید کرد: جریان اصولگرایی در مورد جایگاه‌هایی همانند شهردار و رئیس‌جمهوری دیدگاه‌های خود را دارد، اما این دیدگاه درستی نیست که تصور کنیم شورای شهر تهران با هرچه آقای قالیباف بخواهد و بگوید موافقت می‌کند.



این فعال سیاسی اصولگرا درباره خصوصیات لازم برای شهردار تهران به رجل سیاسی بودن و پاکدستی اشاره کرد و توضیح داد: شهردار تهران باید تجربه مدیریت در تهران را داشته باشد و شورا باید روی این مساله پافشاری کند چراکه با توجه به مشکلات و مسائلی که تهران دارد اگر شهردار جدید نتواند این مسائل را حل و فصل کند، خود تبدیل به بحران شهری می‌شود، بحرانی که هم کار شورا و هم شهردار را در مواجهه با بن‌بست‌ها سخت و پیچیده می‌کند.

بعید است با پیشنهادات قالیباف شهردار انتخاب شود

دبیرکل حزب سبز در آخر گفت: پاکدستی و دوری از سابقه فساد و فراجناحی بودن برای شهرداری تهران الزامی است و فردی که از این خصلت‌ها عاری باشد بدون شک به دنبال پرش از سکوی شهرداری به ریاست‌جمهوری است.



چکیده گفتگو با حسین کنعانی‌مقدم


-بدون شک لابی قالیباف قوی‌ترین لابی برای انتخاب شهردار آینده تهران است
-نظر قالیباف در انتخاب شهردار آینده و برای شورای شهر حائز اهمیت بوده و گزینه‌هایی که برای بررسی‌های نهایی انتخاب می‌شوند بدون نظرخواهی از ایشان نخواهد بود
-این دیدگاه درستی نیست که تصور کنیم شورای شهر تهران با هرچه آقای قالیباف بخواهد و بگوید موافقت می‌کند
-شهردار تهران باید تجربه مدیریت در تهران را داشته باشد و شورا باید روی این مساله پافشاری کند
- پاکدستی و دوری از سابقه فساد و فراجناحی بودن برای شهرداری تهران الزامی است و فردی که از این خصلت‌ها عاری باشد بدون شک به دنبال پرش از سکوی شهرداری به ریاست‌جمهوری است


شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۰۸۱۸۰، etemadonline.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین