پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
شهردار مشهد با صدور دستورالعمل تشدید اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر مشهد دستور داد کلیه بوستان‌های شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

شعار سال:محمدرضا کلائی در این دستورالعمل خطاب به شورای اداری شهرداری مشهد تأکید کرده با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا، وضعیت قرمز شهر و شرایط خاص فعلی و درگیر شدن شهر مشهد در موج پنجم کرونا لازم است مدیران ضمن رعایت کامل کلیه موارد اعلامی قبلی در بخش‌نامه‌های ارسالی گزارش روزانه وضعیت و اقدامات انجام شده را ارسال کنند.
 
بر این اساس و بر مبنای مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از جمله طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها باید در شهرهای قرمز بوستان‌ها، مراکز تفریحی، باغ‌وحش‌ها و شهربازی‌ها که جزو مشاغل گروه دو و چهار هستند تعطیل شوند».
 
همچنین تشدید اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حمل ونقل عمومی شامل اتوبوس‌های شهری، قطارشهری، تاکسی، اطلاع‌رسانی کامل در روزنامه شهرآرا، تبلیغات محیطی و فضای مجازی توسط اداره کل روابط عمومی، موسسه شهرآرا، اداره کل پیشتیبانی جهت اعلام هشدارهای لازم و پروتکل‌ها به مردم و همکاران و تعطیلی پارک‌ها و نحوه خدمات‌رسانی در حمل ونقل عمومی، اجرای دقیق بخش‌نامه ابلاغی اداره کل منابع انسانی در خصوص نحوه حضور پرسنل، اجرای سختگیرانه ورود و خروج توسط حفاظت فیزیکی به گونه‌ای که از تردد غیر ضروری به فضاهای اداری جلوگیری شود، ضدعفونی کامل محیط اداری به صورت روزانه با هماهنگی اداری HSE شهرداری، لغو کلیه مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها و جلسات بالای ۱۵ نفر در فضای سربسته و کلیه ماموریت‌های اداری غیر ضروری و سایر موارد ابلاغی در دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی برای شرایط ویژه و قرمز باید به صورت دقیق و کامل رعایت شود.
 
شهردار مشهد در پایان این دستورالعمل تأکید کرده است اداره کل بازرسی چگونگی اجرای کامل این بخشنامه را بررسی و هرگونه تخلف را سریعا به اینجانب گزارش خواهد کرد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا  ، تاریخ انتشار:   11 مرداد   1400، کدخبر: 1400051107823، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
نظارت جدی هم در کنار تعطیل کردنها باید باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین