پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
بنابر اعلام سخنگوی دولت، طبق پیشنهاد ستاد کرونا و موافقت رئیس‌جمهور، همه ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل شده است. حال سؤال این است که باتوجه‌به زیارتی‌بودن شهر مشهد، برنامه‌ای برای تعطیلی آن وجود دارد یا نه؟
شعار سال: بنابر اعلام سخنگوی دولت، طبق پیشنهاد ستاد کرونا و موافقت رئیس‌جمهور، همه ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل شده است. حال سؤال این است که باتوجه‌به زیارتی‌بودن شهر مشهد، برنامه‌ای برای تعطیلی آن وجود دارد یا نه؛ زیرا براساس این مصوبه تردد «از» و «به» این استان‌ها ممنوع است و در صورت رعایت‌نکردن علاوه بر جریمه، خودرو نیز از مسیر‌ها بازگردانده خواهد شد.

در پاسخ به اینکه برنامه تعطیلی برای مشهد چگونه است، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌رضوی به شهرآرانیوز گفت: تاکنون مصوبه‌ای دراین‌زمینه تأیید نشده است.

کوکب موسوی افزود: پیشنهادی نیز دراین‌زمینه مشاهده نکرده‌ام و استاندار خراسان‌رضوی نیز دستوری درباره تعطیلی صادر نکرده است.

موضوع تعطیلی مشهد باتوجه‌به قرارگرفتن در وضعیت قرمز کرونایی را از فرماندار مشهد نیز پیگیر شدیم که متأسفانه تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شهر آرا نیوز، تاریخ انتشار: ۲۸تیر ۱۴۰۰، کد خبر shahraranews.ir، ۷۴۸۶۱
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
0
0
در حال حاضر موضوع کرونا مهم است که باید کنترل شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین