پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۲۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و هماهنگی‌های انجام شده کلیه عصر بازار‌ها و شب بازار‌ها از امروز تعطیل می‌شوند.
شعار سال: مسعود رضوی با بیان این مطلب که شب بازار‌های مشهد از امروز تعطیل می‌شود، اظهار کرد: در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و هماهنگی‌های انجام شده و با اطلاع‌رسانی به غرفه‌‍داران، کلیه عصر بازار‌ها و شب بازار‌های سیار سازمان از امروز ۲۱ آبان ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن اطلاع رسانی لازم به غرفه داران، کلیه روز بازار‌های سیار سازمان شامل چهارشنبه بازار اندیشه، چهارشنبه بازار مجیدیه و روز بازار آرامگاه خواجه ربیع قبل از ساعت مقرر به صورت کامل تخلیه و نسبت به نظافت محل برگزاری بازار اقدام کنند. گفتنی است که کلیه روز بازار‌ها تا ساعت ۱۸ می‌توانند فعالیت داشته باشند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۲آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۸۲۲۱۵۱۴۹، isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
امیدواریم که در همیین حد حرف نباشه بتونن با کمک مردم این هارو عملیاتی کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
امیدواریم که در همیین حد حرف نباشه بتونن با کمک مردم این هارو عملیاتی کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین