پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۵۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
فرماندار طرقبه - شاندیز (بینالود) گفت: با آبی شدن وضعیت این شهرستان از نظر شیوع کرونا، تمامی گروه‌های شغلی مجاز به فعالیت هستند.
شعار سال: سید حسن حسینی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان افزود: تداوم وضعیت آبی و تلاش برای ایجاد وضعیت سفید در طرقبه شاندیز با همراهی اصناف و مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان پذیر است.

وی ادامه داد: وضعیت آبی که با همت و تلاش کادر درمان شهرستان و همراهی مطلوب همه اقشار مردم به وجود آمده است، گرچه مطلوب است، ولی کافی نیست و باید برای رسیدن به وضعیت سفید تلاش و کوشش بیشتری صورت گیرد.

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: این وضعیت شکننده است و هرگونه اهمال و سهل انگاری ممکن است ما را به وضعیت نامطلوب دچار کند به همین دلیل باید با دغدغه‌مندی همگانی در رعیات پروتکل‌های بهداشتی و اجتناب از دورهمی‌ها  و تردد‌های غیرضروی، علاوه بر حفظ وضع موجود برای نیل به وضعیت بهتر نیز تلاش نمود.

وی افزود: نهاد‌های نظارتی نیز باید بر رعایت کامل دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا نظارت مستمر و کافی داشته باشند.

براساس آمار دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر است که این تعداد در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری این شهرستان سکونت دارند، همچنین در مجموع، ۱۵ آبادی طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۵  دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۸۵۸۴۳، irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
بازم خداروشکر که یک خبر خوب در زمینه اشتغال زایی خوندیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین