پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:ده‌ها شخصیت سیاسی و پارلمانی، منطقه و جهانی در مراسم تحلیف رئیس جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهند کرد.

شعار سال: روح الله متفکر آزاد  با اشاره به اینکه مراسم تحلیف یا سوگند رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر فردا (پنجشنبه)؛ براساس اصل ۱۲۱ قانون اساسی در مجلس انجام خواهد شد و حضور رئیس قوه قضاییه و اعضای شورای نگهبان براساس این اصل در این جلسه الزامی است گفت: باتوجه به شرایط کرونایی ویژه در جهان، استقبال بسیار خوبی از سوی هیات‌های بلندمرتبه کشور‌ها برای حضور در این مراسم صورت گرفته است.
 
وی افزود: ۱۱۵ مقام عالیرتبه از ۷۴ کشور جهان در این مراسم حضور دارند که از روز گذشته این هیات‌ها درحال ورود به کشور هستند.
 
متفکر آزاد تصریح کرد: ۱۰ شخصیت در سطح روسای کشورها، ۲۰ شخصیت در سطح رئیس مجلس، ۱۰ شخصیت در سطح وزیر امورخارجه و ده‌ها نفر از نواب روسای مجالس، روسای کمیسیون‌ها و همچنین ۱۰ شخصیت از سازمان‌های بین المللی و منطقه‌ای از جمله نماینده سازمان ملل، سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو و اتحادیه اروپا در این مراسم حضور دارند.
 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین شخصیت‌های کشوری و لشکری نیز از میهمانان داخلی این مراسم هستند.
 
به گفته  متفکر آزاد؛ برای مراسم تحلیف آقای سید ابراهیم رئیسی در مجلس شورای اسلامی، همزمان با صحن علنی در چند سالن جانبی نیز برای حضور میهمانان باتوجه به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌ها در نظر گرفته شده است.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  13 مرداد   1400، کدخبر:1113296 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین