پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
وقتی با بیماری مثل کوویدنوزده روبرو هستیم که کشتار میکند و درمان قطعی هم ندارد بسیار طبیعی است که برای دارو‌هایی که اندک اثری داشته اند نیاز القایی به وجود بیاید به ویژه در زمانیکه اعتماد عمومی به سخنگویان رسمی کم میشود تازه اگر سخنی بگویند.

شعار سال: رمدسیویر در فراتحلیلهای جدید در کاهش مرگ چهارده روزه موثر بوده ولی نرخ مرگ ان در روز بیست و هشتم با گروه دارونما فرقی نداشته است.
 
عمده فایده ان در کسانی است که نیاز به اکسیژن یا درمان کمک تنفسی دارند که طول مدت بستری یا نیاز به اکسیژن درمانی را کم میکند. درمان تنهایی با این دارو‌در بیمارانی که نیاز به دستگاه کمک تنفسی داشته اند هم موثر نبوده و نیاز به داروهای همراه است .
 
متاسفانه کاسبان کرونا در فقدان نظارت قوی و پاسخگویی در تولیت نظام سلامت میتازند و‌مردم هم از جان و هم از مال متضرر میشوند و در این میان این کارکنان نظام سلامت هستند که فرسوده میشوند ، ناسزا میشنوند و علیرغم مطالبات معوقه باید صبوری کنند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  فانا، تاریخ انتشار: 15 مرداد1400، کدخبر: 36966، www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین