پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۶۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
ناکارآمدی مدیریتی در وزارت بهداشت توسط مراجع و افراد مختلف در حال بیان شدن است. خصوصا حاشیه های ایجاد شده بواسطه ممانعت از ورود واکسن. در چنین شرایطی، جهانپور ادعای وجود ذخایر مناسب از واکسن را نموده و قصد عادی جلوه دادن اوضاع را دارد. بنظر شما این امر مصداق کتمان حقیقت است یا تشویش اذهان عمومی؟ آیا دادستان نباید ورود موثر کند؟ آیا سازمان بازرسی قصد ادامه دادن به سکوت خود را دارد؟ آیا آقایان به هشدار رهبری توجه نکردند؟
شعار سال: کیانوش جهانپور اظهار کرد: برخی کم‌لطفی‌ها و بی‌مهری‌ها به دستگاه دیپلماسی و تولید داخل واکسن انجام می‌شود. روند واکسیناسیون علاوه بر تلاش همکاران ما در نظام سلامت، قطعا مدیون تلاش بسیاری از عزیزان است.

وی افزود: دستگاه دیپلماسی پیشانی روند تامین واکسن بوده است. نمایندگان جمهوری اسلامی و سفرای ایران در کشور‌هایی مانند ژاپن و روسیه و چین و کوبا تلاش کردند و امروز نتیجه آن منجر به روند مستمر تامین واکسن کرونا شده است.

جهانپور همچنین اظهار کرد: بیش از ۲۰ درصد جمعیت هدف ما حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: بر خلاف برخی صحبت‌ها، ذخیره مناسبی از واکسن داریم و همین حالا حدود ۱۵ روز ذخیره واکسن کرونا داریم. روند تامین واکسن از منابع خارجی و داخلی مستمر است. پیش‌بینی می‌شود تمهیداتی که برای بیش از ۱۲۰ میلیون دوز واکسن وارداتی انجام شده است، محقق شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت همچنین اظهار کرد: ظرفیت تولید داخلی نیز هفته به هفته افزایش پیدا می‌کند و بخشی از نیاز ما از محل واکسن‌های داخلی تامین می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۲۰۳۸۰، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین