پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۵۴۸۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ارتباط فامیلی با همسر براهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم را تکذیب کرد.
شعار سال: حسین باغ‌گلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: تعارض منافع اصل کلیدی است و تا زمانی که در هر سیستمی این موضوع را حل نکنیم فساد درآن سیستم حل نمی‌شود.

وی اظهار کرد: اگر بنا بر این باشد فردی که در نوبت تصمیم گیری است از آن نفع ببرد کار سالم نداریم. باغ‌گلی گفت: اگر برای خود و خانواده ام مستندی به وجود آید که بابت همه مشورت‌ها در مدارس غیردولتی یک ریال دستمزد داشته باشم همین جا استعفا خواهم داد.

وی در پایان گفت: بنده هیچ نسبتی جز برادر دینی با آقای رئیسی ندارم و حتی دانشجوی خانم علم الهدی هم نبوده ام و آشنایی من با ایشان در یک همایش علمی بوده است. پیش از این برخی مدعی شده بودند که وزیر پیشنهادی با جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی فامیل است.

حسین باغ گلی در آستان قدس رضوی فعال بوده است. عضویت در‌هیئت مدیره موسسه جوانان آستان قدس رضوی، عضویت در هیات اندیشه‌ورز کودک و نوجوان حرم مطهر از جمله سوابق او است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصادنیوز، تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۳۳۰۵۸، www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
0
در آستان قدس رضوی مشغول به فعالیت بوده‌اید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین