پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۰۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه «ترک فعل» در مسئله آب خوزستان محرز است، گفت: در این پرونده هرگونه «ترک فعل» در هر سطحی را مورد برخورد قرار خواهیم داد؛ چه مسئولان استانی باشند و چه ملی و یا اینکه مسئولین فعلی و یا پیشین باشند.
شعار سال: حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی با اشاره به نتایج نظارت میدانی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در خوزستان، پیرو مشکلات کم‌آبی گفت: این پرونده در حال حاضر مورد رسیدگی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار دارد.

وی تاکید کرد: در این پرونده هرگونه «ترک فعل» در هر سطحی را مورد برخورد قرار خواهیم داد؛ چه مسئولان استانی باشند و چه ملی و یا اینکه مسئولین فعلی و یا پیشین باشند لذا چنین نیست که کسی فکر کند یک دوره‌ای در خوزستان مسئولیتی داشته و کوتاهی‌های صورت پذیرفته و در حال حاضر می‌تواند از گزند پاسخگویی در امان باشد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: ما حتماً به پرونده کم‌آبی و بی‌آبی خوزستان رسیدگی جدی و مستمری خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان داشت: البته برای ما به طور کامل محرز شده که ترک فعل در پرونده کم آبی خوزستان وجود داشته است.

شجاعی آبادی ادامه داد: اینکه چه کسانی ترک فعلی در مدیریت خود انجام داده‌اند مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مسئولین در هر سطحی باید پاسخگوی اشکالات ایجاد شده باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۴۹۴۳۴، www.mizan.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
بدنبال این اشخاص هم باشید ولی در ابتدا مشکل را برطرف کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
آب خوزستان که هر کس دیگری را مسئول میداند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین