پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۱۰۶
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی از تاسیس مرکز واکسیناسیون جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: همه مراکزجهاد دانشگاهی برای پیشبرد و تسریع در امر واکسیناسیون اعلام آمادگی کردند.

شعار سال: به گزارش سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، محمدرضا پورعابدی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان و جهادگران علوم پزشکی تهران که در تاسیس مرکز واکسیناسیون این مجموعه ایفای نقش کردند افزود: جهاددانشگاهی همیشه یکی از رسالت‌های خود را رصد چالش‌ها و مشکلات کشور در سطح جامعه و ارائه راه‌حل برای آنها می‌داند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به کاهش سن گروه‌های مشمول دریافت واکسن و بالا بودن جمعیت این گروه‌ها باید همه امکانات برای تسریع در روند تزریق واکسن کرونا؛ در خدمت واکسیناسیون قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: جهاددانشگاهی با اعلام آمادگی به وزارت بهداشت برای همکاری در امر واکسیناسیون، اولین مرکز واکسیناسیون خود را توسط سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران راه‌اندازی کرد که با توجه به شرایط و امکانات موجود، روند واکسیناسیون در این مجموعه به خوبی انجام می‌شود.
 
معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی اظهار داشت: همچنین همه ظرفیت های پزشکی و فضاهای آموزشی که به علت شیوع ویروس کرونا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، را در اختیار شبکه واکسیناسیون قرار خواهیم داد. امیدواریم با توسعه این امر در همه واحدهای پزشکی و غیرپزشکی جهاد دانشگاهی در سطح کشور بتوانیم به سهم خود کمکی در پیشبرد واکسیناسیون کرده باشیم.
 
راه‌اندازی دومین پایگاه واکسیناسیون جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

رئیس سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران نیز گفت: این سازمان در راستای تسریع روند واکسیناسیون و همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز واکسیناسیون خود با ظرفیت تزریق روزانه بیش از ۴۰۰ دوز واکسن را افتتاح کرد.

دکتر مسعود حبیبی با ابراز امیدواری از افتتاح دومین پایگاه واکسیناسیون جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، از اعلام آمادگی مراکز درمانی جهاد دانشگاهی در تهران و سطح کشور برای پیشبرد این مهم خبر داد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار:  31 مرداد   1400، کدخبر: 84445288، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین