پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۵۶۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر گفت: قیمت تمام شده تولید تایر بیش از ۱۵ درصد افزایش داشته، اما تولیدکنندگان به این نتیجه رسیدند که بازار کشش افزایش بیشتر قیمت‌ها را ندارد.

شعار سال: مصطفی تنها  در خصوص تغییرات قیمتی  انواع تایر، گفت: براساس مصوبه هیأت مدیره انجمن تایر، قیمت تایرهای تولیدی در کشور از امروز 15 درصد افزایش یافته است.
 
وی افزود: قیمت تمام شده تولید تایر بیش از 15 درصد افزایش داشته اما تولیدکنندگان به این نتیجه رسیدند که بازار کشش افزایش بیشتر قیمت ها را ندارد.
 
سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر تصریح کرد: در شرایط فعلی تولید برای کارخانه‌ها آنهم با قیمت های قبل به صرفه نیست، البته تولیدکنندگان تا حد توان مشغول تولید هستند و نمی گذارند اختلالی در بازار به وجود آید اما با توجه به هزینه های تولید افزایش قیمت در تایر اجرایی شده است.

افزایش قیمت تایر خودرو تکذیب شد
 
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و فیلتر تهران گفت: در حال حاضر افزایش قیمت تایر مصوب نشده است.
داوود سعادتی نژاد رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و فیلتر تهران، در پاسخ به سوالی مبنی بر صحت گران شدن تایر، گفت: تا امروز مصوبه‌ای در این خصوص ارسال نشده است و نمی‌توان خودسرانه تایر را گران کرد، این گران شدن باید از طریق سازمان حمایت و تنظیم بازار کارشناسی و به ما ابلاغ شود.

این مقام مسئول بیان کرد: برخی شایعات اکنون در فضای مجازی منتشر شده که تایر از اول شهریور گران شده است، اما هنوز مصوبه‌ای برایمان ارسال نشده است.

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و فیلتر تهران گفت: لاستیک در بازار اشباع شده است و هیچ خریداری حضور ندارد یعنی با این اوضاع و اشباع لاستیک، افزایش قیمت به نفع نیست چرا که تقاضا کاهش پیدا کرده است.

گفتنی است، مصطفی تنها سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر در ایران، چندی پیش خبر از گرانی تایر در اول شهریور داده بود. مدتی است که درخواست افزایش قیمت تایر از سوی تایرسازان مطرح شده و ظاهرا خواسته هایشان محقق شده است و قیمت تایر خودرو افزایش خواهد یافت.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین