پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶
مدتی پیش با وجود وقفه در واکسیناسیون عمومی، واکسیناسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی آغاز شد، اما روند این واکسیناسیون، مدام به علت‌های متفاوت به تعویق می‌افتد.
شعارسال: با وجود اینکه طرح واکسیناسیون رانندگان حمل‌و‌نقل حدود سه هفته است که آغاز شده، اما واکسیناسیون رانندگان اسنپ و تپسی که امروز بخش مهمی را از حمل و نقل کشور را به عهده دارند و در ارتباط مستقیم با افراد هستند، دچار تعویق یا عقب افتادن نوبت واکسیناسیون خود شده‌اند.

تکلیف رانندگان اسنپ و تپسی چیست؟
 

عقب افتادن تزریق واکسن و لغو شدن نوبت‌های پیشین باعث نگرانی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از لغو دوباره واکسیناسیون این صنف شده است.

در راستای این اتفاق روابط عمومی تپسی اعلام کرده است که سازو‌کار جدیدی برای نوبت‌دهی به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته و بر این اساس نوبت‌های پیشین که لغو شده، به زودی طبق الویت‌بندی جدیدی که این شرکت به وزارت بهداشت اعلام کرده است؛ نوبت جدیدی به رانندگان داده می‌شود.








به رانندگانی که تعداد سفر بیشتری انجام می‌دهند و سن بالاتری دارند بصورت جداگانه، جهت ثبت‌نام مجدد در سامانه تپسی اطلاع رسانی خواهد شد.

محمد خلج، مدیرعامل اسنپ در این باره به تجارت‌نیوز گفت: از زمانی که بحث واکسیناسیون و اولویت‌بندی مشاغل در ایران مطرح شد مذاکرات و پیگیری‌های خود را آغاز کردیم و معتقدیم که واکسیناسیون رانندگان و موتورسوران اسنپ نقش بسیاری مهمی در پیشگیری از شیوع کرونا دارد.

او ادامه داد: خوشبختانه از حدود ده روز پیش واکسیناسیون کاربران راننده اسنپ آغاز شد، اما متاسفانه در برخی شهر‌ها با مشکلاتی در زمان‌بندی و نوبت‌دهی مواجه شدیم و در نهایت طی نامه‌ای واکسیناسیون عده‌ای به آینده موکول شد.

خلج با تاکید بر اینکه بروز مشکلات در نوبت‌دهی مراکز واکسن از حیطه اختیارات اسنپ خارج است، گفت: تمام هماهنگی‌های لازم از طرف تیم اسنپ برای واکسیناسیون رانندگان با سازمان‌های مربوطه انجام شده بود و تا پایان واکسیناسیون ناوگان اسنپ از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات و مسائل احتمالی فروگذار نخواهیم کرد.





واکسیناسیون گروهی یا عمومی
 

از چهارم مرداد ۱۴۰۰ واکسیناسیون رانندگان حمل‌و نقل عمومی آغاز شده و اگر روند تامین واکسن به خوبی پیش رود احتمالا تا اواخر شهریور کار واکسیناسیون رانندگان این صنف به پایان می‌رسد.

در خصوص واکسیناسیون رانندگان پس از کش و قوس‌های فراوان در ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ پس از اعلام ثبت‌نام واکسیناسیون و نوبت‌دهی، عده زیادی از رانندگان به مراکز مربوطه برای تزریق واکسن مراجعه کردند.

اما با افزایش ناگهانی تقاضا، ازدحام و عدم همکاری بعضی از مراکز و تداخل‌های پیش آمده در برخی از مراکز واکسیناسیون رانندگان اسنپ و تپسی انجام نشد.

در خصوص واکسیناسیون گروه‌های مختلف یک نکته حائز اهمین است، در شرایطی که بسیاری از بیماران و گروه‌های سنی بالاتر هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند. گروه‌هایی مثل طلاب، کارمندان شرکت نفت، خبرنگاران و … واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

وام ویژه اسنپ برای مبتلایان کرونا
 

اسنپ از اسفند ۹۸ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، حمایت و همکاری با وزارت بهداشت را برای شناسایی و غیرفعال کردن موقتی رانندگانی که تست کرونای آن‌ها مثبت می‌شود را آغاز کرد.

مدیر عامل اسنپ در پایان اظهار کرد: رانندگانی را که در مسیر خدمت‌رسانی به کرونا مبتلا می‌شوند شناسایی و تا زمان بهبود کامل غیرفعال می‌کنیم و در این مدت حمایت‌های مالی در قالب وام‌های بدون بهره را به این عزیزان ارائه می‌دهیم.

شعارسال، باااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تجارت‌نیوز، تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۷۴۱۹۵، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین