پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۵۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
جمشید نورشرق گفت: باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت و تعیین تکیف بدهی‌های داخلی خود موضوع احکام صادره از کمیته وضعیت بازیکنان اقدام کرد و تمام بدهی‌های داخلی خود را پرداخت کرد است و مشکلی از این بابت ندارد.
شعار سال: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق در خصوص بدهی باشگاه‌های فوتبال کشور گفت: کلیه باشگاه‌هی لیگ‌های مختلف حاضر در مسابقات، طبق فهرست بدهی‌های اعلامی که قبلا به سازمان لیگ ابلاغ شده بود موظف هستند برای ثبت قراردادها، نسبت به تعیین تکلیف و تسویه بدهی‌هاش اقدام کنند. آنچه مسلم است بدون پرداخت بدهی‌ها و مخدومه کردن پرونده‌ها، به هیچ عنوان کارت بازی برای بازیکنان برای فصل جدید صادر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت و تعیین تکیف بدهی‌های داخلی خود موضوع احکام صادره از کمیته وضعیت بازیکنان اقدام کرد و تمام بدهی‌های داخلی خود را پرداخت کرد است و مشکلی از این بابت ندارد.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: با توجه به پافشاری و تاکید شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون مبنی بر اجرای قانون، از باشگاه‌ها انتظار داریم که پرداخت دیون خود را به روز‌های آخر نقل و انتقالات محول نکنند. بدیهی است هرگونه تبعات عدم مراجعه به موقع و به تاخیر انداختن اخذ گواهی تسویه حساب از کمیته وضعیت بازیکنان به عهده باشگاه‌ها خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۵۶۰۷۴۴، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین