پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۷۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای گفت: امیدوارم مردم بهفمند درون این باشگاه‌ها چه خبر است و برخی‌ها با چه افکاری این باشگاه‌ها را اداره می‌کنند. امیدوارم هر چه زودتر اتفاقات خوبی برای بعضی از این باشگاه‌ها بیفتد و آن‌هایی که اهل کار هستند به این باشگاه‌ها بیایند.
شعار سال: مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، کاظم اولیایی را سیبل قرار داد و مدعی شد مصاحبه‌های عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باعث شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا روی موضوع حساس شده و در نهایت رای به حذف آن‌ها بدهد. کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال و پاس همدان و عضو کنونی کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در خصوص این موضوع اینطور واکنش نشان داد: متاسفانه عده‌ای می‌خواهند با زرنگی تمام مشکلات خودشان را گردن دیگران بیاندازند، اما در واقع مردم خیلی چیز‌ها را می‌دانند. باشگاه‌های ما باید استاندارد‌ها را رعایت می‌کردند، اما این کار را انجام ندادند و با حرف‌های سخیف مردم را فریب می‌دهند.

اولیایی افزود: برخی از مسئولان باشگاهی که سرمربی آن خودش می‌گوید که به پدیده بدهکار هستیم و حتی کمیته انضباطی هم در این خصوص رای داده است با پررویی هر چه تمام‌تر به شعور هواداران خودشان توهین می‌کند.

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای ادامه داد: امیدوارم مردم بهفمند درون این باشگاه‌ها چه خبر است و برخی‌ها با چه افکاری این باشگاه‌ها را اداره می‌کنند. امیدوارم هر چه زودتر اتفاقات خوبی برای بعضی از این باشگاه‌ها بیفتد و آن‌هایی که اهل کار هستند به این باشگاه‌ها بیایند.

اولیایی در پایان گفت: مطمئنا به زودی در یک نشست خبری خیلی از مسایل را عنوان خواهیم کرد تا مردم، هواداران و فوتبال دوستان بدانند که در بعضی باشگاه‌های فوتبال چه خبر است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۷۹۷۸۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
0
0
عادت کنیم مسئولیت کارهامون رو بپذیریم و تقصیرها رو گردن کسی نیندازیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین