پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
بالاخره نمایندگان مجلس ضرورت ورود به تحقیق و تفحص از وزارت ورزش دوره روحانی را احساس کردند. خدمت نمایندگان محترم عرض می‌شود که چند محوری که باید بشکل ویژه مورد بررسی قرار گیرد شامل بررسی وضعیت قرارداد‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، انتخابات فدراسیون‌ها و جهت دهی‌های غیرمستقیم صورت گرفته، فساد مالی در برخی از فدراسیون‌ها و ضعف نظارتی وزارت ورزش، خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، ضعف عملکردی معاونت امور جوانان وزارت ورزش، حاشیه‌های سیاسی ایجاد شده در بعضی از اعزام‌های خارجی، می‌باشد. برخی از مستندات در خصوص بررسی وضعیت فساد در این وزارتخانه، در این رسانه موجود بوده و قابلیت ارایه به نمایندگان مجلسی که اقدام به امضا و نهایی کردن طرح تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و امور جوانان کنند را دارد.

شعار سال: جبار کوچکی نژاد گفت: در خصوص حذف دو تیم پرطرفدار ایران از بازی های آسیایی، مجلس ممکن است دست به تحقیق و تفحص از وزارت ورزش در دولت یازدهم و دوازدهم بزند. باید دادگاه این افراد را احضار کند تا پاسخگوی عملکرد خود و فاجعه ای که برای این دو تیم به بار آورده اند، باشند.

«جبار کوچکی نژاد» نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه  در رابطه با "حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان  آسیا" گفت: در خصوص حذف دو تیم پر طرفدار ایران از بازی های آسیایی، مجلس ممکن است دست به تحقیق و تفحص از وزارت ورزش در دولت یازدهم و دوازدهم بزند. باید دادگاه این افراد را احضار کند تا پاسخگوی عملکرد خود و فاجعه‌ای که برای این دو تیم به بار آورده‌اند، باشند.
 
وی در ادامه بیان کرد: البته چون در دولت قبل استنکاف صورت گرفته و برای آنکه در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسیم می‌توانیم از اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس هم استفاده کنیم و این افرادی که قصور داشته‌اند را به دستگاه قضایی معرفی کنیم.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد: موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت ورزش را امروز در جلسه کمیسیون و بین نمایندگان مطرح خواهم کرد تا نظر مجلس را هم در این خصوص مطلع شوم.
 
کوچکی‌نژاد گفت: حذف دو تیم در نتیجه سیاست‌های غلط در دولت آقای روحانی است که با سهل انگاری آنها چنین سرنوشتی برای این دو تیم حاصل شد. ورزش کشور برای مردم و جوانان بسیار مهم است خصوصا این دوتیم که طرفداران زیادی دارند. دستگاه نظارتی و سازمان بازرسی باید به این موضوع ورود پیدا کند. روحانی باید در مقابل عملکرد خود پاسخگو باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا، تاریخ انتشار:19 دی 1400، کدخبر: 1283763، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین