پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۵۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
رئیس کمیته استیناف صدور مجوز فدراسیون فوتبال گفت: یک موقع کنفدراسیون حُسن نیت داشت و این‌ها دوستانه حل می‌شد. احساسم این است که کنفدراسیون امروز حسن نیت ندارد. تمام آنچه اخطار دادند به باشگاه‌ها گفتیم و آن‌ها هم زحمت کشیدند. یک جا‌هایی نمی‌شود. آجورلو و صدری چطور ۳۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی بدهند؟
شعار سال: داریوش مصطفوی در خصوص مهلت پنج روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات و خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

کمیته استیناف و کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای کمیته‌هایی با اختیار تام هستند و با فدراسیون فوتبال برخوردی ندارند.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و رئیس مجمع آنها، وزیر ورزش است. چه سلطانی فر، چه سجادی و چه علی آبادی؛ هرکسی می‌خواهد وزیر باشد. این اشکال بسیار بزرگی است که بار‌ها کنفدراسیون آسیا به ما گفت و ما هم اعلام کردیم. دلمان نمی‌خواهد این مشکل حل شود. رُک می‌گویم؛ دولت نمی‌خواهد این کار انجام شود.

گل گهر جزو این برنامه نیست و کامل‌ترین و بی نقص‌ترین پرونده را داشته است. اگر هم نام گل گهر به میان آمده اشتباه کرده اند!

یک موقع کنفدراسیون حُسن نیت داشت و این‌ها دوستانه حل می‌شد. احساسم این است که کنفدراسیون امروز حسن نیت ندارد. تمام آنچه اخطار دادند به باشگاه‌ها گفتیم و آن‌ها هم زحمت کشیدند. یک جا‌هایی نمی‌شود. آجورلو و صدری چطور ۳۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی بدهند؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۳۲۹۵، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین