پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
فاطمه گلستانی که طی ماه‌های اخیر ابتدا به عنوان رئیس حقوقی فدراسیون و بعد در ادامه به عنوان مشاور رئیس فدراسیون در امور حقوقی منصوب شده در یک استوری خبرساز عنوان کرده که مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس در کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید نشده و این موضوع شایعه بوده است.

شعار سال: ماجرای صدور مجوز حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دو روز گذشته به موضوعی برای گمانه زنی و تایید و تکذیب‌های متعدد بدل شده است. نخست اعلام شد که این مجوز از طرف AFC صادر نشده است. اما به فاصله کوتاهی خبر رسید که فدراسیون فوتبال اقدام به صدور مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه کرده است.

تاکنون روشن نشده است که این مجوز در نهایت باید توسط فدراسیون فوتبال ایران صادر شود یا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و دلیل انتشار این خبرهای ضد و نقیض چیست.
                                                                                                                                 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی دیدارنیوز  ، تاریخ انتشار:  10 آبان1400، کدخبر: ،www.didarnews.ir،113186

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین