پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۸۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
شنیده شده است که اولین اقدام فسادستیزانه دکتر عبدالملکی بعد از برکناری مدیر عامل سابق شستا، دستور برکناری ١٥ نفر از مشاورین نجومی بگیر شستا و معاون امور هلدینگ‌های شستا در روز شنبه بوده است. لازم به توضیح است که در صورت صحت دستور برکناری، انتصابات جدید مدیریتی می تواند هدف بوده و مسائل حاشیه ای نباید باعث انحراف اذهان شود.
شعار سال: شنیده شده که عبدالملکی در اولین روز هفته کاری، دستور اخراج ۱۵ نفر از مشاوران شستا با حقوق بالای ۲۰ میلیون تومان را صادر کرد. همچنین دستور برکناری معاون امور هلینگ‌های شستا (سعید کاردار) صادر شده است.

برخی از منتقدین عنوان داشته اند که انتظار می‌رود عبدالملکی در اقدامی انقلابی، به تصمیمات غلط و بعضا دارای فساد آقایان ربیعی و شریعتمداری در طول دوره وزارتخانه در شستا، تامین اجتماعی، تعاون، صندوق بازنشستگی، شرکت‌های تحت پوشش صندوق بازنشستگی و.. و رفقای آنان رسیدگی نموده و ریشه مفسده خشکانده گردد.

عبدالملکی و آغاز مبارزه با مفاسد در شستا
توضیحات ضروری: 
 
 
لازم به توضیح است که بر اساس تماس برقرار شده از معاونت امور هلدینگ ها(آقای ر) و تکذیب باجناقی آقای کاردار با آقای فریدون ، تکذیب صدور حکم برکناری آقای سعیدکاردار و همچنین بنوع غیرمستقیم تهدید رسانه ها به شکایت حقوقی در کمتر از 24 ساعت در صورت عدم برداشتن خبر یا تکذیب دستور برکناری ، توضیحات جهت تنویر افکار عمومی منتشر شده است. بدلیل حساسیت های پیش آمده مسلما پرونده از سه رویکرد رسانه ای ، فسادستیزی و تقویت امنیت در این پایگاه دنباله گیری خواهد شد.
 
این پایگاه اقدام به بازنشر خبر حاضر از کانال تلگرامی خبر 24 نموده(انتشار توئیت هاتف صالحی و توضیحات ذیل آن در کانال تلگرامی خبر 24) و با برخی از توضیحات سایر منابع رسمی ترکیب نموده و خبر بازنشری را ، منتشر کرده است. لذا در خصوص صحت صدور دستور برکناری نیاز به بررسی مجدد و تکمیلی وجود داشته و در شرایط حاضر ، صرفا با تواتر منابع رسمی و غیر رسمی تائید کننده صدور دستور برکناری، مواجه هستیم و با توجه به شرایط پیش آمده ، پسندیده است که موضع بی طرفی در پیش گرفته شود و حتی تاکید کننده بر خلاف صدور دستور برکناری باشیم تا زمانی که وضعیت شفاف گردد. 
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال به جهت رسمی نمودن کار و پیگیری فرآیندی موضوع، درخواست صدور رسمی تکذیبه را برای پایگاه خود نمودند که صرفا با بیان اینکه در سایت روزنو منتشر شده، اکتفا گردیده است. بررسی خبر شماره 493685 پایگاه خبری روزنو ، نشان دهنده تکذیب دستگیری و بازداشت است. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال در خصوص دستگیری و بازداشت هیچ صحبتی ننموده است. تاکید خبر بازنشری در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال بر صدور دستور برکناری قرار دارد.

همکاران ما در حال بررسی موضوع از منابع مختلف بوده و در صورت دست یابی به ریشه های انتشار و تکذیب این خبر، مسلما افکار عمومی را در جریان قرار خواهند داد. بدلیل اهمیت موضوع پیگیری وضعیت عملکردی معاونت امور هلدینگ های شستا وفق قانون شفافیت اطلاعات و ضرورت پاسخگویی ده روزه کاری در دستور کاری این پایگاه قرار گرفته و به زودی و پس از مشاوره با تیم مدیریتی جدید وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، اجرایی می گردد.
 
چنانچه پایگاه تحلیلی خبری شعار سال در روند اطلاع رسانی خود مرتکب هرگونه اشتباه منجر به هتک حیثیت احتمالی ، نشر اکاذیب یا توهین شده باشد، پیشاپیش از کلیه ذی نفعان عذرخواهی می نماید. اما وظیفه حرفه ای رسانه حکم می کند بدلیل شرایط خاص ایجاد شده ،پیگیری همه جانبه موضوع در دستور کار قرار گیرد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبر ۲۴
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
زارتتت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین