پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۵۷۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
سه میلیون دستگاه کارت‌خوان بدلیل نداشتن پرونده مالیاتی از مدار خارج شد. مسئولان گفته اند که بالغ بر نیمی از ۱۲ و نیم میلیون دستگاه کارتخوان فعال در کشور، مشکل پرونده مالیاتی دارند. با این توضیحات اگر این وضعیت نشانگر اهمال منجر به تشکیل پرونده کیفری برای مدیران مربوطه نیست، چه نام دارد؟
شعارسال: معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی گفت: بیش از ۱۲ میلیون دستگاه کارتخوان در کشور فعال است که با هدف ساماندهی، فعالیت حدود ۳ میلیون دستگاه به علت متصل نبودن به سامانه مالیاتی قطع شده است.

محمود علیزاده اظهار داشت: هنوز نظارت‌های مالیاتی بر ابزار‌های پرداخت و دستگاه‌های کارتخوان تکمیل نشده است.
وی گفت: ۵ تا ۶ میلیون دستگاه کارتخوان از مجموع ۱۲.۵ میلیون دستگاه فعال در کشور به عنوان مودی مالیاتی شناخته شده نیستند. وی تصریح کرد: صاحبان دستگاه‌های کارتخوان که فاقد پرونده مالیاتی هستند باید در این خصوص اقدام کنند در غیر این صورت با همکاری بانک مرکزی دستگاه آن‌ها قطع خواهد شد.
 
 
تعداد بازدید : 2
 

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۵۹۰۶۸، eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین