پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۵۹۲۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از مسدودسازی چند هزار دستگاه کارتخوانِ دارای مشکل هویتی توسط نظام بانکی خبر داد.

شعار سال: غلامرضا مرحبا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اخیراً بانک‌ها چند هزار دستگاه کارتخوانی که خارج از کشور فعال بودند یا به دستگاه‌های مالیاتی متصل نبودند و نظارتی بر کارکرد آنها نبوده، غیرفعال و مسدود کردند. همچنین بسیاری از کارت‌های بانکی که هویت صاحبان آنها مجهول بوده و اطلاعات کافی و کاملی از صاحبان آنها نداشتند و تراکنش آنها از خارج کشور انجام می‌شد را مسدود کردند. در گذشته برای خروج کارتخوان از کشور منعی وجود نداشت و افراد با چمدان اقدام به خروج آن می‌کردند.

وی افزود: در حال حاضر دستگاه‌های کارتخوانی که خارج از کشور تراکنش انجام می‌دهند و بستر اینترنتی آنها و شماره تماس از خارج از کشور است، ردیابی و غیرفعال می‌شوند. فعالیت‌های زیرزمینی در هر صنفی ممکن است وجود داشته باشد و سایت‌های قمار یا مجموعه‌های پولشویی بخشی از انتقال پول را ممکن است از طریق صرافی‌های غیرمجاز انجام دهند اما با صرافی‌های غیرمجاز برخورد قانونی انجام می‌شود.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش، تاریخ انتشار: ۲۳شهریور۱۴۰۰،  کد خبر:۲۰۰۷۰۸، www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
اطلاعات اول بگیرین بعد مسدود کنید شاید با این دستگاه کار می‌کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین