پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به کمبود پزشک زن در پزشکی قانونی لرستان گفت: نبود پزشک زن در پزشکی قانونی جهت معاینات و تشریح اجساد زنان سبب نگرانی مردم شده است.
شعارسال: محمد رزم در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی لرستان که در سالن جلسات دادگستری برگزار شد اظهار داشت: پزشک قانونی می‌تواند به تکریم ارباب رجوع، اظهار نظر دقیق کارشناسی به قضاوت عادلانه و همچنین تسریع در اعلام نتایج و آزمایشات به موضوع رفع اطاله دادرسی کمک کند.

وی افزود:کار در پزشکی قانونی، انجام معاینات و کالبد شکافی بسیار سخت و زیان آور است، ولی خوشبختانه همکاران ما در اداره کل پزشکی قانونی در استان با تعهد، متانت و دلسوزی شبانه روز در حال خدمت هستند.

رئیس کل دادگستری لرستان عنوان کرد: با پیگیری‌های مدیرکل پزشکی قانونی که امروز تکریم شد سالن‌های تشریح در استان راه‌اندازی شده و تجهیزات آزمایشگاهی تاییدارتقاء یافته است.

وی بیان کرد: امیدواریم مدیرکل جدید پزشکی قانونی نیز با برنامه‌ریزی دقیق و توجه به سند تحول بنیادی قوه قضائیه برای پزشکی قانونی استان برنامه‌های خوبی در دستور کار داشته باشند.

رزم گفت: در راستای جبران کاستی‌ها و رفع نیازمندی‌های پزشکی قانونی مصوبات مالی سفر آیت الله رئیسی به استان لرستان پیگیری شود.

وی تصریح کرد: از مدیرکل پزشکی قانونی کشور انتظار داریم به استان لرستان توجه ویژه‌ای داشته باشند حقیقت این است علی‌رغم اقدامات خوبی که تاکنون انجام شده پزشکی قانونی استان هنوز محروم است و قابل مقایسه با استان‌های دیگر نیست.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به پزشک خانم در پزشکی قانونی خاطر نشان کرد: گاهی روحانیت، نیرو‌های انقلابی، سنتی و همچنین پاسداران نگران هستند که معاینات خانم‌ها در پزشکی قانونی توسط پزشک خانم صورت نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: در استان لرستان نیازمند جذب پزشک قانونی خانم به ویژه در بحث تشریح اجساد زنان است که امیدواریم مدیرکل پزشکی قانونی کشور در این زمینه اقدام کنند.

رزم با اشاره به لزوم احداث پزشکی قانونی شهرستان سلسله افزود: پزشکی قانونی در هیچ یک از شهرستان‌های استان وسیله نقلیه ندارد که در صحنه جرم حاضر شوند.

رئیس کل دادگستری لرستان عنوان کرد: تکمیل سالن معاینات و تشریح شهرستان دلفان و سایر شهرستان‌ها بسیار ضروری است.
 
 
 
معاینات خانم‌ها در پزشکی قانونی لرستان توسط آقایان
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۶ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۲۵۶۷۷۰۳، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین