پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
امعاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: جا دارد که از همه کسانی که مدعی حقوق زن هستند مطالبه کنیم که به میدان بیایند و ما با آغوش باز از آن ها استقبال می کنیم.

شعار سال: انسیه خزعلی در نشست صمیمانه با سمن ها و تشکل های زنان گفت: سمن ها مردم نهاد هایی هستند که در راستای نیاز های جامعه و ارتقای وضعیت زنان تلاش کرده و حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه سمن ها در دولتی که به نام دولت مردمی شناخته شده است، دارای جایگاه والایی است، افزود: سمن ها می توانند مطالبه گر  و کمک کار دولت باشند؛ همچنین این تشکل ها باید بر برنامه ها و عملکرد دولت نظارت داشته باشند.

خزعلی افزود: شعار ما زنان، باید عدالت فراگیر باشد تا بتواند در میان همه اقشار اهدافی برای ارتقای زنان دنبال کند؛ همه مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... را باید مورد توجه قرار دهد.

مدعیان حقوق زن به میدان بیایند/ شعار ما زنان باید عدالت فراگیر باشد

معاون امور زنان ریاست جمهوری اظهار کرد: جا دارد که از همه کسانی که مدعی حقوق زن هستند مطالبه کنیم که به میدان بیایند و ما با آغوش باز از آن ها استقبال می کنیم.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۸شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۳۱۱۰۶، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
به میدان بیان ولی نتونن کاری انجام بدن که فایده‌ای نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین