پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
جوامعی که زنان را سرکوب کنند احتمال وقوع خشونت و بی‌ثباتی در آن‌ها بیشتر است. دلایل احتمالی متعددی برای این موضوع وجود دارد. در نقاط بسیاری دختران سقط می‌شوند یا مورد غفلت و بی‌توجهی قرار می‌گیرند. این مساله نسبت‌های جنسیتی را بر هم زده که به معنای مجرد ماندن میلیون‌ها مرد جوان است.
شعار سال: هفته‌نامه اکونومیست در مقاله اصلی روی جلد خود به مساله خشونت علیه زنان در کشورهایی، چون افغانستان پرداخته است. این مجله مساله رفتار‌ها و قوانین خشونت‌آمیز علیه زنان را با بی‌ثباتی در کشور‌ها مرتبط دانسته و هشدار می‌دهد که در سایر کشور‌های با قوانین و شرایط مشابه نیز، ثبات امری مسلم و تضمین‌شده نیست.

جوامعی که زنان را سرکوب کنند احتمال وقوع خشونت و بی‌ثباتی در آن‌ها بیشتر است. دلایل احتمالی متعددی برای این موضوع وجود دارد. در نقاط بسیاری دختران سقط می‌شوند یا مورد غفلت و بی‌توجهی قرار می‌گیرند. این مساله نسبت‌های جنسیتی را بر هم زده که به معنای مجرد ماندن میلیون‌ها مرد جوان است. احتمال اینکه این مردان جوان ناامید مرتکب جرائم خشن شوند یا به گروه‌های شورشی بپیوندند بیشتر است.

لللللللل
 
جذب‌کنندگان نیرو در گروه‌های بوکوحرام و «دولت اسلامی» به این موضوع واقف هستند و به آن‌ها قول همسرانی را به‌عنوان غنائم جنگی می‌دهند. شاید تصادفی نباشد که کشمیر یکی از نامتعادل‌ترین تناسبات جنسیتی در هند را دارد، یا اینکه چندهمسری در تمامی ۲۰ کشور آشفته جهان موجود در شاخص کشور‌های بی‌ثبات که توسط صندوق صلح در واشنگتن گردآوری شده‌اند، جریان دارد...

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال رسمی روزنامه دنیای اقتصاد
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین