پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بر اجرای واکسیناسیون کووید ۱۹ بر اساس زمانبندی سنی تاکید کرد.
شعار سال: علیرضا رئیسی ضمن تکذیب برخی اخبار در شبکه‌های اجتماعی پیرامون واکسیناسیون در سنین مختلف افزود: واکسیناسیون کووید ۱۹ درپایگاه‌ها و مراکز سراسر کشور منحصرا بر اساس زمانبندی سنی انجام شده و هیچگونه تغییری در این روند ایجاد نگردیده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت از همه هموطنان خواست فقط با مراجعه به سامانه سلامت به نشانی salamat.gov.ir و تکمیل مشخصات خود بر اساس نوبت بندی صورت گرفته به پایگاه‌ها و مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: همه افراد ۴۲ سال به بالا (متولدین ۱۳۵۸ و قبل) در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خود انتخاب کنند و برای این کار، نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.

همچنین افراد ۳۲ تا ۴۱ سال (متولدین ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۸) که ساکن استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، قم و هرمزگان هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌نام کنند.

همه افرادی که قبلا در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده، اما به هر دلیل هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند می‌توانند دوباره ثبت‌نام کنند.

سامانه ثبت‌نام تزریق واکسن کرونا برای افراد ۴۵ سال به بالا (متولدین ۱۳۵۵ و قبل) ۱۶ شهریور ماه باز شد و روز گذشته حداقل سن ثبت‌نام و دریافت نوبت واکسن کرونا در کشور سه سال کاهش یافت.

تا کنون ۲۲ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۱۴۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۲ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۳۵ میلیون و ۴۷ هزار و ۱۴۳ دُز رسید.

جلیل زاده کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز روز گذشته با اشاره به جذب نیرو‌های داوطلب و همکاری‌های بین بخشی برای توسعه و افزایش ساعت کاری مراکز تجمیعی واکسیناسیون، از افزایش ساعت کاری مراکز واکسیناسیون کرونا تا هشت شب خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۴۶۹۱۱۵، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
ای کاش مراکز بیشتری هم برای واکسیناسیون بود تا صفی برای واکسن تشکیل نشه دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین